Customer Support Executive

BSS GROUP
Mức lương
9 - 16 triệu
Địa điểm làm việc
Nam Từ Liêm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
0 - 1 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

What we expect you to perform
- Receive and respond to customer inquiries through all communication channels such as email, Slack, WhatsApp, and more.
- Transfer technical problems and customization requests to the development team, ensuring that work is delivered to customers in a timely and high- quality manner.
- Carry out other tasks assigned by the management as needed.
- Provide customers with regular updates on the status of their requests and any ongoing issues.
- Assist customers with installation and usage of Magestore POS, troubleshooting and resolving any issues they encounter.
- Understand thoroughly Magestore POS product and Magento.
To be a BSSer, you will have
- Trained by 6+ year experienced ecommerce expert/specialists
- At BSS Group, tea & coffee is free. Besides, we have a bookshelf with many interesting books for our members to borrow and of course, they are free too
- Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code
- Monthly in- house coaching and mentor programs
- Work with 100% foreign. Exposed to the latest technology and eCommerce trend
- Opportunities to be promoted to Support Leader/Business Analyst
- Office with a great view from the 18th floor and creative workplace design
- Performance bonus, seniority bonus, birthday gift
- The State statutory holidays and collective activities organized by the Company (travel. team building, health care, volunteer…)
- Youthful and dynamic working environment with 95% members are 9x, we have many clubs: running, football, board game...
- Working hours are 5 days/week
- Opportunities to improve English skills and to gain hands- on experience in dealing with and negotiating with diverse clients
- Salary: 9- 15M (Review every 6 month).

Yêu cầu công việc

- Previous experience in customer support, particularly in a software or e- commerce environment, is preferred.
- Excellent problem- solving and critical thinking skills.
- Strong communication skills, both written and verbal.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Ready to support clients on different timezone.
- Strong organizational and time- management skills.
- 22- 25 years old
- Fluent in English (IELTS, TOEIC certificate is preferable)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-17 14:05:33

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Executive - Mã tin đăng: 4296483. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 29LK6C, Làng Việt kiều Châu Âu, Mộ Lao, Hà Nội, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Mới Đi Làm
Kinh nghiệm yêu cầu
0 - 1 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây