Customer Support Executive (Call center)

INNOVATURE CONSULTING INC.
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 4, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Roles and Responsibilities:

Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile.
Maintain CRM hygiene.
Meet personal/team qualitative and quantitative targets.
Frequently attend educational seminars to improve knowledge and performance level.
Classroom trainings of group of users
Translation to local language of English training materials
Responsible for providing technical support to the customers building customer relations through troubleshooting Voice Process (Domestic calls).
Training should be included

Requirements:

Friendly, energetic, highly motivated individuals with a can do attitude who will thrive in a positive and team based environment.
Good team player, customer focus and adaptability to different personality types.
Previous experience in a customer support role voice process. Domestic would be preferable. Strong phone and verbal communication skills along with active listening.
Hands on Microsoft Excel, Basic analytical skills, familiarity with CRM systems and practices
Strong proficiency in spoken and written in English/Taiwanese/Madarin/Korean/Malaysia/Japanese/Filipino with a particular emphasis on verbal communication.
Ability to multitask, set priorities and manage time effectively
Innovative thinkers and ready to work any time. Should be flexible enough to adapt to any environment or changes happening in the sector.

WHAT WE OFFER: We treat people fairly and with dignity, keeping a healthy perspective about life and work and fostering a positive and enjoyable work environment with appealing benefits as below:

A competitive monthly salary based on your ability
Bonus if has tracked success in supervising team members to achieve target/result
Annual salary review
Other allowances from referrals and special occasions (weddings, seniority, and new- born baby)
PTI insurance package, and annual health check
An English- speaking environment
Attractive employee awards
Diverse activities to foster relationships, including company trips, year- end party, employees‘ birthdays
A variety of training courses for your career development
13th month Tet bonus & bi- annual performance bonus
12 Annual leaves + 2 Sick leaves
Social insurance and healthcare insurance upon Vietnam Labor Code
An open culture that spurs creativity, innovation, and inclusivity
An open- space office, a cafeteria, and a range of modern equipment

We believe in making decisions about our employees ‘careers based solely on their ability to perform and grow within their roles, regardless of gender, nationality, ethnic origin, religion or belief, disability, age, sexual orientation, and identity.
We welcome talents to apply by Clicking “APPLY” button below
WORKING HOURS: 9AM – 6PM (Mon – Fri)
We are committed to building a culture where every individual feels respected and valued. We strive to create an environment free from discrimination and harassment, where all voices are heard, and everyone has the opportunity to thrive.
WORK LOCATION: The District Building, 159C De Tham, Cau Ong Lanh Ward, HCMC
At Innovature, we are proud to be an equal opportunities employer.
Our dedication to fostering a diverse, equitable, inclusive, and accessible workplace is central to our mission.
Find out about our company’s life here:
Tiktok: @lifeatinnovature
Youtube: innovatureconsulting1685
Linkedin: innovature- consulting
Fanpage: lifeatinnovature.vn

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-02 14:30:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
02/01/2026
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
associate degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 4, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Executive (Call center) - Mã tin đăng: 5432533. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INNOVATURE CONSULTING INC.

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer support executive tại tỉnh/thành