Customer Support Executive

XIPAT FLEXIBLE SOLUTIONS COMPANY LIMITED
Mức lương
300 nghìn/ngày
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Build deep relationships with customers to enable them to be loyal customers.
Work together with the team to achieve the team & company’s goals.
Suggest information about other products and services to customers to satisfy customer’s needs to drive business growth.
Collect customer information and communicate with them to get their feedback/ insights into current/ future products or services then collaborate with the product team to make them go live.
Provide onboarding help, answer questions about features, and transfer customer issues to the development team if you can’t solve them.
Based on the team guidance, communicate with customers via phone, email, chat, or in person.

Yêu cầu công việc

Respect the differences of others, including cultural and language differences, and will adapt their style and approach to match the needs of different individuals and teams.
Have a reliable computer to enable efficient remote work from home.
Be proficient in both written and verbal English.
Work constructively under stress and pressure.
Adapt easily to new ways of doing things, and thrive on change and ambiguity.
Have experience in the customer service field.
Be willing to learn about e- commerce, technical aspects of our app and E- commerce platforms.

Quyền lợi

13- 18 days full paid leave/year.
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (30/4, 1/5, 2/9,1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team.
Work performance review 2 times/ year (in May and November).
Work with thousands of e- commerce merchants around the world. Gain huge knowledge about the e- commerce industry.
Night shift allowance: 30% of the salary for working during night hours (10 PM- 6 AM).
Comprehensive insurance package including social, health, unemployment, and Bao Viet care insurance.
Engaging activities and celebrations: Annual company trip,YEP, quarterly team building, sports clubs, and special occasions along with other company- provided benefits.
Competitive salary (negotiable based on experience).
Nice working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, and drinks.
Work- from- home equipment allowance: 300,000 VND per month, prorated by the number of remote working days.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-14 13:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Executive - Mã tin đăng: 4892227. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Số 18, Ngõ 11, Thái Hà, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây