Customer Support Intern – English Email Communication

CÔNG TY TNHH MISEN
Mức lương
10 - 14 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

You will learn how to manage customer interactions via email and chat, resolve inquiries effectively, and understand global customer experience best practices.
About the RoleMisen is looking for a Customer Support Intern with strong English communication skills to join our Email Team. This is a great opportunity for students or fresh graduates who want to gain hands- on experience in e- commerce and customer service while working in a professional, English- speaking environment.
Misen is a fast- growing cross- border e- commerce start- up founded in 2021. We design, build, and scale direct- to- consumer brands across high- growth global markets. Powered by our Build- Measure- Learn culture, every teammate can experiment quickly, learn faster, and help drive triple- digit annual growth.
What You’ll Do

Handle email and chat inquiries in English regarding products, orders, and company policies.
Assist in collaborating with Marketing and Fulfillment teams to notify customers of order status and collect feedback.
Support order tracking, complaint logging, and customer data updates.
Learn to respond to customers with professional and empathetic communication.
Participate in training sessions and apply best practices for customer care.

Yêu cầu công việc

Excellent written English skills (IELTS 6.5+ or equivalent).
Interest in customer service, e- commerce, and global communication.
Strong problem- solving and interpersonal skills.
Detail- oriented, organized, and eager to learn.
Ability to work in a fast- paced environment and collaborate in a team.
University student or recent graduate (final year preferred).

Quyền lợi

Exposure to real- world English communication in a business context.
Opportunity to be considered for a full- time role after internship.
Professional training in customer service & e- commerce.
Internship allowance.
Fun, young, and dynamic work culture with supportive colleagues.
Flexible working hours to accommodate academic schedules.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-15 11:40:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Thực Tập Sinh
Số lượng cần tuyển
3
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Intern – English Email Communication - Mã tin đăng: 5265202. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MISEN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer support intern tại tỉnh/thành