Customer Support Officer - Call Team (Night Shift) (360M - 660M VND Per Year)

CROSSIAN
Mức lương
360 - 660
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Assist supervisors/manager in projects such as call report, developing call scripts or knowledge base content. Provide input on how to improve customer experience
Answer and address a high volume of incoming call inquiries related to product issues, sales policies, and order status in a professional and courteous manner
Recognize low customer satisfaction call and provide constructive feedback and recommendations to agents for improvement. Alert the management team of trends in customer calls or any suspicious event
Identify and escalate issues to higher- level management when necessary
Meet or exceed key performance indicators for call resolution rate, customer satisfaction
Provide exceptional levels of customer satisfaction by demonstrating patience and empathy towards customers from diverse cultures and backgrounds in the US

Yêu cầu công việc

Ability to present yourself and the company in a professional manner
Experience with support applications like Freshdesk, Zendesk, and Teamsupport is nice to have
Bachelor&039;s Degree or Equivalent
Ability to handle stressful situations and establish rapport with the client
Customer relationship management experience is strongly desired
1- 3 years of experience in a call center customer service, minimum of 6 months of night shift (annual compensation 360- 660M VNĐ per year)
Work Hours: 44 hours/week- night shift (specific time to be discussed in the interview)
Responsible and mature individuals only
Have sought knowledge of customer service practices and principles
Proficient in English listening, verbal, and written communication skills. IELTS above 6.5 or equivalent

Quyền lợi

At Crossian, our people are the key to our success. We believe in creating an attractive total compensation package (TCP) that not only retains employees but allows them to excel in their profession. These include:

Total Compensation Package (360M- 660M VND per year)
Monthly Salary Range: 12- 22M VND (depending on experience)
Junior Level: 1+ years of experience in a call center customer service, minimum of 6 months of night shift (annual compensation 360- 510M VNĐ per year)
Global health insurance, Training & Development budget, Team building budget, 5- star company events, 12 days Work- from- home allowance & much more.
Full salary during probation
Bonuses: Average 18 months performance and annual bonuses per year
Other benefits in accordance with the Company&039;s Policy and Vietnam Labor Law.
Please note that we appreciate all applicants&039; interest; however, we will contact only those candidates selected for interviews.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-03 05:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
12/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Officer - Call Team (Night Shift) (360M - 660M VND Per Year) - Mã tin đăng: 5307083. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CROSSIAN

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Tầng 5, Pax Sky, 63-65 Ngô Thì Nhậm, Hai Bà Trưng, Hà Nội

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer support officer tại tỉnh/thành