Customer Support Remote

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ VIFY
Mức lương
10 triệu
Địa điểm làm việc
Hoàng Mai, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Resolve customer issues by offering solutions or alternatives, and following up to ensure their satisfaction
Collect insights and feedback for product improvements
Escalate unresolved customer issues/complaints to the appropriate departments for further investigation
Collaborate with other team members to ensure customer satisfaction and retention
Respond to customer inquiries via phone, email, and live chat in a timely and professional manner (99% of the time would be via email and chat)
Continuously improve knowledge of products, services, and procedures to better serve customers

Yêu cầu công việc

Work remotely from home
Strong problem- solving skills and ability to think on your feet
Prior experience in Customer Support or a similar role (preferably Product Marketing)- we do except newly graduated students
Excellent communication skills, both written and verbal
Ability to multitask, prioritize, and manage time effectively
Empathy and a strong desire to help customers

Nice to have (not required):

Familiarity with e- commerce platform (Shopify, Magento, WooCommerce, etc)
Experience working with foreign customers
UI/UX knowledge
HTML/CSS knowledge
Experience with CS platform: Crisp, Freshdesk, Zendesk, etc

Quyền lợi

Social insurance, health insurance, and unemployment insurance based on full gross salary
Professional development opportunities, including conferences, training, and certifications
Bonus structure based on individual and company performance
Competitive salary offers based on experience (starts from 8- 10M/month)
6 working days/week from Mon – Sat 2AM- 8AM
Annual company trip + occasional team building sessions

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-16 23:35:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Remote - Mã tin đăng: 4483278. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ VIFY

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây