Customer Support Representatives

XIPAT FLEXIBLE SOLUTIONS
Mức lương
20 triệu
Địa điểm làm việc
Đống Đa, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
Clarifying the customer’s complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution.
Communicating with customers through various channels such as phone, email, social media, or ticket system.
Collecting customer information and analyzing customer needs to get insights into current/ future products or services.
Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers always.
Creating support tickets for the team.
Answering questions about features, documenting any technical issues, and passing them on to the product team.
Develop trusted advisor relationships with key customers.
Responding promptly to customer inquiries.
Build and maintain strong, long- lasting client relationships.

Yêu cầu công việc

Self- motivated individual who enjoys winning as a team.
At least6 months experience.
Optimistic, enthusiastic, and people- centric focus.
Good English for Writing, Reading, Listening, and Speaking (IELTS, TOEIC level equivalent to5.5 or higher).
Great attention to detail and accuracy.
Great problem- solving skills and ability to collaborate.
Proficient typist and easily adapt to new software applications.
Prefer to have experience Customer support in tech Company.

Quyền lợi

You will get:

Salary according to ability (Salary up to 10 Net + Review bonus, income up to 15 mil).
Recommended courses to improve self- knowledge, the company has financial support.
Participate in internal training programs to the improve capacity at the company.
The young working environment is suitable for those who love technology, like challenges at work, always learning and developing themselves and especially many opportunities for advancement.
Bao Viet Heath Insurance.
13 months salary, Holiday bonus, Tet bonus.
Working from Monday – Friday, 8 AM- 5 PM; no OT.

Besides:

12- 15 days full paid leave/year.
Annual health check.
Review salary 2 times a year.
Holiday travel, Teambuilding 3- 4 times/year.
Participating in Social Insurance following the provisions of the Law.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-24 09:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Representatives - Mã tin đăng: 4445313. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

XIPAT FLEXIBLE SOLUTIONS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây