Customer Support Specialist - Japanese Proficiency

CONFIDENTIAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


●Respond to our clients located around the world using both email and live chat.. Due to the global nature of our company, excellent oral and written English is required.
●Provide responses to online requests regarding customer or client issues using secure forms of communication.
●Effective and accurate decision-making skills to select from a variety of possible solutions for the customer.
●Commitment to consistently doing the best job possible, taking pride in your work, and looking for opportunities to improve.
●Communicate with teammates about services and industry trends to more efficiently resolve customer inquiries.
●Act independently, within specific industry and regulatory guidelines.
●Demonstrate flexibility with work assignments and schedules.

Yêu cầu công việc


●Minimum 1 year experience in a related client support or administrative role OR equivalent combination of education and experience.
●High level of English proficiency with proven ability to deliver a high level of client service.
●Minimum N2 level of Japanese proficiency, N1 preferred,
●Demonstrated skills in conflict resolution, problem solving, and critical thinking.
●Previous experience managing client relationships.
●Experience working within a metrics-driven environment is an asset.
●Financial services industry experience would be an asset, but is not required.
●Excellent computer literacy and ability to learn and navigate new software using multiple platforms (email, internet, and file management).
●Exceptional time - and self- management, along with strong self-motivation skills.
* Perks: We take a strong stance on providing a proper work-life balance, with the ability to work full-time either remotely or from our office in Ho Chi Minh City. The office has several additional benefits, such as catered lunches and snacks, and table tennis for recreational downtime.
We offer a competitive compensation of $4 USD/hour and will provide all required equipment for the role, along with covering any travel expenses that may be required during your training. Training will include all necessary knowledge and skills you will need to excel in your role.
* What’s next: All candidates meeting our initial criteria will be required to take a skill assessment test.
If you pass the
assessment, you might go through different rounds of interviews with our recruiting team.
All successful candidates are required to clear a criminal and employment background search.

Quyền lợi





Laptop provided


Cập nhật gần nhất lúc: 2019-12-16 14:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Specialist - Japanese Proficiency - Mã tin đăng: 1013979. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CONFIDENTIAL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Biên phiên dịch, Tài chính/Đầu tư
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/01/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây