Customer Support Team Manager - Flexible Night Shift

NODEFLAIR - TECH SALARIES, JOBS & MORE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

We are seeking an experienced and adaptable Customer Support Team Manager to lead our operations and support our global clientele. The ideal candidate will have a proven track record of managing large teams in a fast- paced, customer- centric environment and be open to working flexible hours, including night shifts.
Key Responsibilities:

Represent the company with professionalism and maintain our commitment to excellence in customer service
Collaborate with cross- functional teams to optimize processes and mitigate risks
Monitor team performance, identify areas for improvement, and implement strategies to enhance customer satisfaction
Oversee a team of 50+ customer support professionals, ensuring the delivery of exceptional service to our clients worldwide
Ensure compliance with company policies and procedures
Foster a positive and supportive team culture, promoting collaboration and professional growth

Requirements:

Flexibility to work on a rotating schedule, including night shifts, to collaborate with stakeholders across different time zones
Fluency in English; knowledge of Chinese is a plus
Strong resilience under pressure and ability to respond quickly to customer and internal needs
Experience managing teams of at least 50 individuals independently
Minimum of 1 year of experience as an Operations Manager or Assistant Operations Manager, or at least 2 years of experience in a supervisory role within the BPO or Contact Center industry
Excellent communication and leadership skills
Prior customer service experience, with familiarity in the customer service business preferred

What We Offer:

Collaborative and supportive work environment
Comprehensive training and resources to help you succeed
Competitive compensation package
Opportunities for career growth and development

If you are a customer- focused leader with a passion for driving team success and the flexibility to work on a rotating schedule, we&039;d love to hear from you. Join our team and help us deliver world- class support to our global clients.

Working Location:

Binh Thanh District

Working Hours:

Flexible Shift (Open to working night shifts as part of a rotating schedule to collaborate with stakeholders across different time zones)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-17 06:10:36

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Team Manager - Flexible Night Shift - Mã tin đăng: 4195276. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NODEFLAIR - TECH SALARIES, JOBS & MORE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Mid-Senior Level
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây