Customer Technical Support

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Main Responsibilities
Technical services & Responsiveness
· Identify the right resource to collaborate with to work toward the final solutions.
· Drive the communication with the customer to deliver desired solutions in response to customers’ concerns.
· Effective Communication & Collaboration
· Collaborate with cross- group peers both proactively and reactively.
Operational Precision
· Manage and prioritize your workload while keeping team members and management appropriately informed.
· Use appropriate documentation and utilization and / or labor tracking methods to account for time.
· Specific measurements include achieving the CPE team goals, time to resolution or escalation, enabling a response time similar to competitors, maintaining technical skills through completion of ongoing readiness and new Azure technology training.
Training & Readiness
· Work with your manager, as appropriate to assess your own core competencies and identify current knowledge deficiencies /training needs, as well as potential future needs.
· Meet with your manager to assess and adjust the plan as needed to match mid- and long- term career plans.
· Implement your development plan, actively seek development opportunities, and complete all scheduled training.
· Make effective technical presentations, both internal and external.

Yêu cầu công việc

Qualifications:
· A minimum of 1–3- year IT experience and demonstrate aptitude for providing superior customer service in politically charged environment.
· Strong analytical logic thinking.
· Must have strong verbal and written English skills.
· Excellent communication skills, collaboration skills, self- motivation and must have a strong team spirit.
· Bachelor&039;s degree in computer science, Electronic Engineering or equivalent experience.
· Knowledge of one or two of the following domains:  Network, Cyber security Collection products. Familiarity with OS Internals concepts (Windows, Linux, etc.), Storage, Active Directory and Security Understanding of Virtualization concepts and virtual system administration, in- depth knowledge of VMware/Hyper- V as a plus.
· Knowledge of Microsoft Azure Platform services (as a plus) Microsoft Azure architecture and its components (Fabric, Compute, Storage, etc.) Azure Platform development and deployment concepts

Quyền lợi

- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Dynamic and sociable working environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-09 06:25:24

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Technical Support - Mã tin đăng: 4163862. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây