Deputy Agency Manager (logistics industry)

INDO TRANS LOGISTICS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
8 - 15 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

PURPOSE AND SCOPE

You report to the superior authorities (Regional Senior Manager) regarding business growth, opportunities, and challenges
As the Deputy Agency Manager, you are responsible for achieving the team’s Profits (GP and NP) and Revenue (REV) targets, increasing market share, and completing any assigned tasks. You collaborate with overseas agents, other departments and the parties involved on account management, sales activities, and preparing quotations for RFQs and bids. Your role includes enhancement of customer satisfaction and securing new business as well.
You manage and motivate the team to develop new/existing customers and key accounts. You communicate company goals, safety practices, the deadlines, and assess their performance.

RESPONSIBILITY

P&L Management: Manage Profit & Loss (P&L) to ensure cost efficiency.
Performance Focus: Strive to achieve team and individual targets while delivering excellent service to customers.
Quality Management: Organize, measure, and take corrective actions to ensure service quality meets customer requirements and service standards.
Additional Duties: Perform other duties as assigned.
Customer Queries: Attend to all customer queries and respond promptly.
Customer Care: Maintain and nurture relationships with current customers and businesses.
Integrity and Compliance: Conduct business with the highest level of integrity and compliance.

Yêu cầu công việc

Experience: Minimum of 2- 3 years in logistics or a similar position.
Bachelor’s Degree: Foreign Trade or a similar diploma.
Knowledge: Strong understanding of International Freight Forwarding.
Technical Skills: Familiarity with common computer software applications.
Client Management: Ability to manage and grow a client portfolio.
Organizational Skills: Strong organizational and time- management skills.
Sales Experience: Experience in both B2B and B2C sales.
Experience: Minimum of 2- 3 years in logistics or a similar position.
Sector Knowledge: Familiarity with the product sector and geographical territory.
Preferred Background: Experience working for a well- known freight forwarding company is preferred.
Data Analysis: Proficient in data analysis.
Personal Attributes: Determination and ambition.
Interpersonal Skills: Excellent interpersonal skills.
Business Acumen: Ability to reach sales targets with a strong business sense.
Budget Control: Experience in budget control.
Preferred Background: Experience working for a well- known freight forwarding company is preferred.
Language Skills: Proficient in English, with good listening and speaking skills.
Experience: Proficient in agency network, freight forwarding

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-19 10:55:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
08/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
8 - 15 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Deputy Agency Manager (logistics industry) - Mã tin đăng: 5223895. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INDO TRANS LOGISTICS

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 52 – 54 – 56 Trường Sơn – Phường 2 – Quận Tân Bình, TP.Hồ Chí Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Agency manager tại tỉnh/thành