Designer (Brand Mise En Scène)

CÔNG TY TNHH AMOREPACIFIC VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Temporary Contract: 12 months
Responsibilities
Graphic Design:
Collaborate closely with the team to develop and implement a comprehensive brand identity strategy.
Receive briefs, analyzing information.
Develop and execute creative graphic design ideas to meet objective and needs. Conceptualize, visualize and execute creative graphic artwork for marketing and communication related items.
Collaborate with the team in the design process to ensure timely delivery, adherence to requirements, and ensuring aesthetic design for assigned projects.
Design and develop a wide range of brand/marketing materials, including:
- Other materials as needed.
- Point- of- sale materials (POSM): standee, gondola end, sideburn, frame talker, sample tray,...
- Print Marketing/Sales materials (brochures, posters, leaflet...).
- Digital materials (website, social media graphics, email marketing templates...).
Take ownership of maintaining the highest standards for quality and printing objective.
Stay up- to- date with the latest design trends and technologies.
Ensure all designs are consistent with brand guidelines and best practices.
Contribute to the development and execution of brand campaigns, activities,...
Manage the design process from concept to final delivery, including revisions and approvals.
Video Editing:
Utilize basic video editing skills to produce high- quality content for various projects.
Edit and assemble video footage, add transition effects, and enhance audio and visuals to optimize the viewer experience.

Yêu cầu công việc

Education and Experience:
Brand Knowledge: Solid understanding of principles for building and maintaining a brand.
Video Editing Skills: Knowledge in Adobe Premiere Pro, Final Cut Pro, and other professional video editing tools.
Design Skills: Proficient in AI, PTS, 3D and other graphic design tools.
Minimum 2 years of experience in similar position
Solid understanding of design principles, composition, color theory, and typography.
Effective Communication: Open communication and efficient teamwork skills.
Strong portfolio showcasing a range of design projects and creative concepts.
Experienced in Beauty, FMCG field is an advantage.
Bachelor&039;s degree in graphic design, visual arts, or a related field.
Skill Sets:
Attention to detail and the ability to deliver high- quality work within tight deadlines.
Ability to work independently and collaboratively in a team environment
Strong organizational and time management skills to handle multiple projects simultaneously.

Quyền lợi

Benefit Package, Health Care Insurance
13th- month Payment, Annual Performance Bonus
Dynamic working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:08:24

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Designer (Brand Mise En Scène) - Mã tin đăng: 4002555. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 25 - 50
Trụ sở: Lầu 4A, Tòa nhà Vincom, 72 Lê Thánh Tôn, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây