Digital Marketing Manager

CÔNG TY TNHH AMERICAN UNIVERSITY OF SCIENCE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
4 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Building an overall Digital Marketing strategy.
Develop and implement a Digital Marketing plan by month, quarter, and year (both online and offline), including:
Other breakthrough activities that you believe can create breakthroughs.
Research customers, identify customer needs, insights, goals, and pain points, and then develop appropriate content and approach.
Other related tasks as requested by the Board of Directors.
Build, develop, and update customer personas and customer journeys, and measure and optimize touchpoints.
Establish and maintain connections with partners
Implement communication campaigns, brand building, and integrated communication campaigns in the Digital environment.
Performance Ads (Facebook ads, Google Ads, Tiktok Ads...), and Digital Automation. Performance- related tasks take up about 60% of the workload.
Implement SEO activities to maintain and grow in terms of industry traffic and total traffic.
Conduct market research (customers, industry, competitors, etc.), develop key messages and competitive advantages, and then quickly adjust and respond based on each stage of the market.
Continuously measure, analyze, report, and optimize digital marketing activities.

Yêu cầu công việc

Proficient in Facebook Ads, and Google Ads, and has knowledge of SEO.
Strong strategic thinking, data analysis, and planning skills (experience in project management is preferred).
Minimum of 1 year of experience in brand management, communications, and IMC (Integrated Marketing Communication) campaigns.
Passionate, enthusiastic, and self- motivated to continuously learn and develop.
Customer- centric mindset and dedication to serving clients.
Minimum of 5 years of experience in Digital Marketing, with at least 3 years of experience at a management- equivalent level.
Has operated a Performance Ads system with a minimum budget of 2 billion VND per month.
Creative, innovative, growth mindset, and adaptable.
Leadership and team development skills.
Willing to conquer all limits to achieve breakthrough success.

Test requirement

Quyền lợi

Participating in social insurance, health insurance, unemployment insurance and other regimes according to the provisions of the Labor Code and the Company&039;s regulations
Working in an international environment
Bonus: According to the company&039;s business results
The opportunity to learn English with international qualifications

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-17 16:25:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Digital Marketing Manager - Mã tin đăng: 4486505. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: A7.08 Saigon Royal Residence, số 34 - 35 Bến Vân Đồn, Phường 13, Quận 4,

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
4 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây