Digital Performance Staff

DAIKIN AIR CONDITIONING (VIETNAM) JOINT STOCK COMPANY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Builds process documents and billing for external and internal reports
Campaign Management: Developing media plan and manage performance campaigns on paid channels such as Google ads, Facebook ads, Youtube Ads, TikTok ads & other relevant platforms... to deliver Business & Marketing objectives.
Performance Tracking: Monitor key performance indicators (KPIs) such as CPC, CTR, CPA, CR and ROAS, making data- driven decisions to improve campaign outcomes.
Data Analysis & Reporting: Campaign Reporting & Analysis: Track and analyze delivery data, provide analysis reports, and translate complex data analysis into simple language, visualize and use it to help with decision- making. Based on data analysis, providing actionable and valuable insights for stakeholders to improve and optimize as needed. Research and analyze the possibilities of the market as well as the potential of ads platforms.
Any other responsibilities assigned by line manager.
Collaborative Coordination: Coordinate with the creative team and agency to prepare and to enhance the quality of creative assets for Performance campaigns. Coordinate with IT/Tech/Website Development team to build landing pages or website. Work closely with agency/other ad networks to plan and optimize the campaigns. Work closely with other functional teams (Sale, Social, Trade, PR, Operation), discuss and determine the appropriate Digital Marketing path to operate the big plan/campaign effectively.

Yêu cầu công việc

Detail- oriented and data- focused approach.
Willing to learn, conscientious and enthusiastic with a can- do attitude.
Able to work under high pressure, independently in a fast- paced environment.
Understanding and passion for the Home appliance industry is a big plus.Budget planning and control
Experience in managing projects and deliverables.
Have a sense of responsibility, preciseness, diligence.
At least 3- 4 years of working experience in Digital Media Perfomance: Facebook (Ads, Tracking, Report,…), Google (Display, Search, Youtube, Analytics, Dashboard, API, Tracking, Report,…), Adnetwork (Digital banner ads), Social ads, Programmatic,… with proven success.
Able to provide solutions and self- driven to deliver good quality results.
Fluent in English.
Have knowledge/experience in data analysis tools such as GA4, Excel, Google Sheets, Looker Studio & Third- party data, report, strategic & tactical planning, problem- solving.
Manage your workload, timings and deadlines to ensure that the quality of the work is delivered without compromising expected standards.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-08 18:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Digital Performance Staff - Mã tin đăng: 4791332. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tầng 14 & 15, Tòa Nhà Nam Á, 201-203 CMT8, Phường 4, Quận 3, Tp. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây