Director, Loyalty

TECHCOMBANK
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 12 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Purpose
To manage PnL/CLV of customer segments in line with the strategic objectives; to coordinate planning activities and select prioritized actions for each period in order to gain revenue and optimize cost to achieve the targeted profit accordance with the strategy of the bank, and manage all key drivers by Segment to maximize Customer Lifetime Value.
- To manage customer loyalty through customer engagement index, design framework for customer loyalty management,
Key Accountabilities
Loyalty management
- Boost loyalty and customer retention by managing the customer engagement index and requiring actions to improve.
- Lead RBG Loyalty initiatives engagement
- Develop key index metrics to manage the customer engagement (NPS, Customer engagement index….).
- To design/build loyalty framework and coordinate with solution team or related team to setup loyalty program/campaign program for each segment based on CVP to maximize customer lifetime value.
Key Accountabilities
PEOPLE MANAGEMENT
- Understand & communicate relevant HR offerings to team members.
- Establish and communicate sub- function/ function and individual KRAs/ KPIs, goals, action plan, expectations and results to reporting line
- Oversee human resources planning and execution (headcount & costs) of their function/ sub- function
- Motivate and recognize team members’ contributions towards the team’s shared goals
- Act as a role model and promote corporate culture at function/ sub- function level
- Attract, onboard and retain the right talents for a high- performing team
- Responsible for developing talents within the function/ sub- function
- Define team’s capability requirements and enable team member’s professional and personal development through capability assessment, training, coaching & feedback, mentoring, etc.
- Manage sub- function/ function performance & provide feedback regularly (following the annual performance management cycle)

Yêu cầu công việc

- Experience in project management
- Experience in customer engagement, setup and build framework for customer loyalty..
- English requirement: According to TCB&039;s policy
- Experience in construction and planning; set a budget and choose priority key action...
- Understanding in technology platforms and systems and give requirement for BF and Data Analytics team.
- Experience in building and managing performance indicators, building reporting systems; analysis
- Have a university degree or MBA in Economics; Finance; Bank; Data Science or related fields. Accredited Professional Finance Certificate
- Experience and understanding of change management
- 12 years of experience in the field of customer porfolio management; Financial analysis/Data in the banking industry;
- Knowledge of data management; customer index management
- At least 6 years of management experience in the same professional field or industry.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:17:26

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Director, Loyalty - Mã tin đăng: 4022653. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 191 Bà Triệu, Hai Ba Trung, Ha Noi

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Giám Đốc
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 12 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây