Division Leader Customer Service

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
trên 13 triệu
Địa điểm làm việc
- Hải Phòng: 10 Võ Nguyên Giáp, Phường Kênh Dương, Quận Lê Chân, Thành phố Hải Phòng, Lê Chân
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

AEON Card activities
– Brief all subordinates about promotion schemes to ensure clear understanding and proper execution.
– Oversee the resolution of any arising issues regarding locker, VAT invoices and customer point scheme.
– Daily monitor and ensure all working tools and equipment of the section are adequate and in good conditions.
– Monitor all kinds of AEON card section’s reports.
– Monitor money, all kind of voucher, promotional goods, promotion gift to make sure they are used properly and for right purposes.
– Resolve customers’ complaints raised by subordinates.
Manpower management
– Monitor Group Leader(s), General Staff’s attendance and attire.
– Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing.
– Identify potential staff for succession planning purposes.
– Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
– Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule.
– Approve duty roster, shift plan raised by Group Leader(s).
– Be responsible for Group Leader(s) and General Staff’s performance.
– Build and promote team work spirit.
– Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
Rules and Regulations & Other tasks
– Other tasks or responsibilities as assigned by direct Line Manager and Store Manager.
– Be on duty and act as Line Manager’s roles when Line Manager’s not present at work (i.e. is on leave or on business trip).
– Opening & closing Store.
– Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
– Check, monitor, remind and guide Group Leader(s), General Staff to follow the rules and regulations.

Yêu cầu công việc

– Good command of verbal English
– Minimum 2 years related experience is required
– Have a polite, tactful and friendly attitude
– Good communication skills
– Have good understanding of the needs of customers
– Leadership: Acting leadership by example
– Service orientation: customer service minded
– Teamwork skill: Actively promote team work
– Computer literate: Word, Excel, Powerpoint
– Persuasion: Ability to persuade others in specific situations
– University/ College degree
– Reasoning ability: Ability to definite problems. Ability to solve practical problems and deal with difficult situations

Quyền lợi

– Training programs
– Monthly sales incentive
– Salary negotiation
– Staff party/Team Building/Trade Union
– Allowance: Gasoline/Meal at Canteen
– Others
– Health care 24/7 (After probation)
– 13th salary bonus
– MBO bonus

Location: General Merchandise Store - Aeon Hai Phong Le Chan

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-12-15 23:32:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Division Leader Customer Service - Mã tin đăng: 3093641. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Quản lý điều hành, Bán lẻ / bán sỉ
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/12/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây