Division Leader Customer Service

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
14 triệu
Địa điểm làm việc
Lê Chân, Hải Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

AEON Card activities
– Monitor all kinds of AEON card section’s reports.
– Oversee the resolution of any arising issues regarding locker, VAT invoices and customer point scheme.
– Monitor money, all kind of voucher, promotional goods, promotion gift to make sure they are used properly and for right purposes.
– Resolve customers’ complaints raised by subordinates.
– Brief all subordinates about promotion schemes to ensure clear understanding and proper execution.
– Daily monitor and ensure all working tools and equipment of the section are adequate and in good conditions.
Manpower management
– Build and promote team work spirit.
– Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing.
– Approve duty roster, shift plan raised by Group Leader(s).
– Identify potential staff for succession planning purposes.
– Monitor Group Leader(s), General Staff’s attendance and attire.
– Ensure sufficient manpower during business in ad- hoc situations.
– Be responsible for Group Leader(s) and General Staff’s performance.
– Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule.
– Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
Rules and Regulations & Other tasks
– Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
– Be on duty and act as Line Manager’s roles when Line Manager’s not present at work (i.e. is on leave or on business trip).
– Check, monitor, remind and guide Group Leader(s), General Staff to follow the rules and regulations.
– Other tasks or responsibilities as assigned by direct Line Manager and Store Manager.
– Opening & closing Store.

Yêu cầu công việc

– Have a polite, tactful and friendly attitude
– Persuasion: Ability to persuade others in specific situations
– Service orientation: customer service minded
– Leadership: Acting leadership by example
– Teamwork skill: Actively promote team work
– Good communication skills
– Good command of verbal English
– Reasoning ability: Ability to definite problems. Ability to solve practical problems and deal with difficult situations
– Minimum 2 years related experience is required
– Computer literate: Word, Excel, Powerpoint
– Have good understanding of the needs of customers
– University/ College degree

Quyền lợi

– Staff party/Team Building/Trade Union
– 13th salary bonus
– Monthly sales incentive
– Allowance: Gasoline/Meal at Canteen
– Salary negotiation
– Others
– Health care 24/7 (After probation)
– MBO bonus
– Training programs

Location: General Merchandise Store- Aeon Hai Phong Le Chan

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-07 14:37:52

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Division Leader Customer Service - Mã tin đăng: 3329816. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/04/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây