Duty Manager

INTERCONTINENTAL HANOI WESTLAKE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tây Hồ, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Promotes inter- hotel sales and in- house facilities.
• Checks billing instructions and monitors guest credit
• Analyses and approves discounts and rebates.
• Responds to guest needs and resolves related problems
• Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control
• Ensures front line staff complies with FIT marketing techniques and maximize sales.
• Supervises and directs Reception and Reservations personnel.
• Fully conversant with all hotel emergency procedures.
• Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.
• Ensures VIPs and priority club guests receive special attention
• Provides input for Front Office meetings.
• Takes action with the Property Management Systems (PMS) in emergency situation.
• Works with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.
• Provides functional assistance and direction to all departments.
• Reports directly to and communicates with the Front Office Manager on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.
• Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
• Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs
• Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel
• Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness.
• Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
• Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.

Yêu cầu công việc

Required Skills –
• Good writing skills
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
• Problem solving and organizational abilities
Qualifications –
• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
Experience –
• 2 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.

Quyền lợi

- Hotel&039;s Activity
- Accident Insurance 24/7
- Full Insurance policy per current labor law.
- Monthly service Charge
- Annual Health Check
- Participating job training, skill training by international hotel standards.
- Duty Meals
- Uniform
- Other benefits per Vietnam labor law.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-17 19:50:39

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Duty Manager - Mã tin đăng: 4196304. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Số 5, Phố Từ Hoa, Phường Quảng An, Quận Tây Hồ, Thành phố Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
N/A
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây