Duty Manager

PREMIER VILLAGE PHU QUOC RESORT MANAGED BY ACCOR
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

OVERALL OBJECTIVE
Under the general direction of the Front Office Manager, provides supportive functional assistance to all departments; interact with guests and members of the community. Coordinate with all departments in the hotel. Manage the activities of a front desk shift ensuring that guests receive prompt, professional attention and personal recognition.
MAIN DUTIES
• Communicate problems, resolved or unresolved to your Supervisor at shift change over and document in log book
• Analyses and approves discounts and rebates.
• Report daily activities in logbook
• Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control
• Promotes inter- hotel sales and in- house facilities.
• Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.
• Supervises and directs Reception & Bell team personnel.
• Ensures front line staff complies with FIT marketing techniques and maximize sales
• Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
• Ensures VIPs and A/Club club guests receive special attention
• Fully conversant with all hotel emergency procedures
• Assists department manager to ensure departmental Risk Management Calendar actions are up to date as per monthly calendar schedule.
• Takes action with the Property Management Systems (OPERA) in emergency situation.
• When on night shift, performs duties per the Night Managers duties
• Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
• Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats
• Responds to guest needs and resolves related problems
• Checks billing instructions and monitors guest credit
• Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness and tidiness.
• Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.
• Provides functional assistance and direction to all departments.
• Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel
• Provides input for Front Office meetings.

Yêu cầu công việc

• Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA
• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
• Problem solving and organizational abilities
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Good writing skills
• 2 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.

Quyền lợi

Salary and Allowances

Home Visit allowance
Support to relocation allowance by ranks
Full Salary & monthly Service Charge in probation period

Benefits

Support for full meals during the work shift and day off.
International working environment, joining training courses according standard of Accor.
Support shuttle bus to Hotel.
Uniforms are provided according to Hotel standards.
Supported housing staff with full amenities and entertainment area

Insurance policy

Suncare Insurance according to the provisions of policy SunGroup
Insurance according to the provisions of Labour law

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-06-13 16:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
24/03/2024
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
N/A
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Phú Quốc, Kiên Giang
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Duty Manager - Mã tin đăng: 4171002. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PREMIER VILLAGE PHU QUOC RESORT MANAGED BY ACCOR

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây