Duty Manager

MOVENPICK LIVING WEST HANOI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Cầu Giấy, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Front Office Operation
• Inspect front of house and back of house regularly for cleanliness and orderliness
• Assist Guest Relations in greeting, rooming, and sending off guests
• Ensure procedures of On- Call Valet Desks and driveways are manned at all times and run efficiently
• Coordinate full house situations and makes all necessary arrangements to handle overbooking and pledge relocates
• Provide management presence at all times by assisting with the handling of guests’ needs and complaints tactfully and efficiently
• Analyze rate variance report to ensure rooms revenue control, approve discounts and rebates
• Conduct daily briefings and ensure that all pertinent information is well received by team members
• Ensure documentation of all guest related issues using the logbook
• Review, analyze and suggest improvement of work flow and standards at the Front Desk
• Ensures the Safety, Security and Loss Control policies and procedures are compiled with at the lobby and driveway. Handle and manage hotel emergencies.
• Communicate with Front Office Manager on all matters regarding guest services & hotel operations
• Conduct Night Audit Process for hotel
• Check billing instructions, monitor guest credit and act upon any discrepancies
• Manage and supervise all tasks of his/her staff to ensure that highest quality service is delivered and department standards are met
• Ensure that front line staff complies with marketing techniques and maximizes sales
• Coordinate and communicate with other hotel departments as required regarding general administration and operations issues
• Sign media and supervise shift handover procedures
Team Management
• Provide department orientation and training of the hotel service standards, procedures and programs
• Motivate and provides a work environment which brings out the best in team members
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

Yêu cầu công việc

Minimum 1 year of relevant experience in a similar capacity
Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
Diploma in Tourism / Hospitality Management
Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
Good communication and customer contact skills
Strong leadership, interpersonal and training skills
Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage

Quyền lợi

Opportunity for career advancement, training and development within the property and across the world
Working in teamwork environment & experiencing multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard
Competitive remuneration package
Other benefit as per hotel policy and Labor law
100% service charge earned during probation period
Joining one of the biggest International Hotel Group in the world
Accor employee’s benefits as per hotel policies
Opportunity to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-06-13 16:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/08/2024
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
N/A
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Cầu Giấy, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Duty Manager - Mã tin đăng: 4435668. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

MOVENPICK LIVING WEST HANOI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây