Duty Manager - Quản Lí Trực Ca Tiền Sảnh

FUSION RESORT & VILLAS DA NANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

- To assist in controlling the requisitioning, storage and careful use of all operating equipment and supplies.
- To ensure that all room rate, guest data is posted and correct into the hotel property management system.
- To assist the Front Office / Assistant Front Office Manager in efficiently managing the department according to the established concept statement providing a courteous, professional, efficient and flexible service at all times, following Fusion’s Standards.
- To ensure that the par stocks for all operating equipment and supplies are strictly adhered to and that the outlet is adequately equipped.
- In the absence of the Front Office / Assistant Front Office Manager.
- To strictly adhere to the established operating expenses and that all costs are controlled.
- To assist in the training of Front Office service ensuring that they have the necessary skills to perform their duties with the maximum efficiency.
- To have a full working knowledge and capability to supervise, correct and demonstrate all duties and tasks in the assigned tasks to the standard set, which is reviewed and changed on a regular bases reflecting change in trends, guest expectations and operating philosophies.
- To assist in conducting monthly inventory checks on all operating equipment and supplies.
- To implement a flexible scheduling based on business patterns.
- To participate in the formulation of the annual operating budget in determining outlet projected revenues and expenses, operating equipment and FF&E requirements in line with the compilation of the annual operating budget.
- To assign responsibilities to subordinates implementing multi- tasking principle and to check their performance periodically.

Yêu cầu công việc

- Bachelor&039;s degree of related professions.
- Ability to provide efficient, timely, reliable and courteous service to customers. Ability to effectively present information.
- A minimum of 4 years of experience in Front Office management or related professions with at least 2 years of hands- on experience in a similar position.
- Excellent command of the English language, additional language is preferred.
- Requires advanced knowledge of financial terms and principles. Ability to calculate intermediate figures such as percentages, discounts, and commissions. Conducts advanced financial analysis.
- Ability to comprehend, analyze, and interpret complex documents. Ability to solve problems involving several options in situations. Requires advanced analytical and quantitative skills.
- Be impartial, progressive, highly responsible, aware of service, withstand high pressures.
- Excellent written and verbal communication skills. Strong organizational and analytical skills.
- Ability to respond effectively to sensitive issues.

Quyền lợi

- Full Salary in probation time
- other benefits and allowances of Fusion policy
- 5 days working in a week, 2 days off/week
- Competitive Salary
- Full social insurance after probaiton
- Working in professional environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-22 05:40:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
26/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Duty Manager - Quản Lí Trực Ca Tiền Sảnh - Mã tin đăng: 5344503. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FUSION RESORT & VILLAS DA NANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây