Duty Manager/ Quản lý ca trực

VOCO MA BELLE DA NANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sơn Trà, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Provides functional assistance and direction to all departments.
Takes action with the Property Management Systems (PMS) in emergency situation.
Analyses and approves discounts and rebates.
Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel
Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control
Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.
Ensures front line staff complies with FIT marketing techniques and maximize sales.
Works with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget
Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness.
Responds to guest needs and resolves related problems
Fully conversant with all hotel emergency procedures.
Ensures VIPs and priority club guests receive special attention
Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs
Checks billing instructions and monitors guest credit
Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.
Provides input for Front Office meetings.
Promotes inter- hotel sales and in- house facilities.
Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
Supervises and directs Reception and Reservations personnel.
Reports directly to and communicates with the Front Office Manager on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.

Yêu cầu công việc

Required Skills:

Good writing skills
Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Problem solving and organizational abilities
Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System

Qualifications:

Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience:

2- year experiences in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.

Quyền lợi

Competitive salary and benefits package
Dynamic and international working environment
Other benefits as per Hotel policies
International training opportunities and career development

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-06 15:35:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Duty Manager/ Quản lý ca trực - Mã tin đăng: 3300165. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VOCO MA BELLE DA NANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
N/A
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/03/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây