Duty Manager - Quản Lý Tiền Sảnh

PERIDOT GRAND LUXURY BOUTIQUE HOTELS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* Coordinate the Front Office Manager
- Coordinate the preparation for welcoming VIP guests and groups.
- Perform supervision of the lobby department&039;s operations in the hotel, ensuring that work positions adhere to procedures and are efficient.
- Receive customer requests and complaints and coordinate with relevant departments to promptly respond and resolve them to ensure customer satisfaction.
- Personally inspect the preparation and setup of rooms for VIP guests.
- During your shift, perform inspections of the various areas within the hotel, such as meeting rooms, restaurants, bars, swimming
- Personally welcome and accommodate VIP guests and groups staying at the hotel according to appropriate protocols.
- Check the list of VIP rooms and group arrivals for the day.
- Promptly report incidents beyond authority or ability to resolve to superiors.
- Resolve customer requests and complaints
- Check and ensure that all letters, parcels, messages, etc., are promptly delivered to guests.
- Record the content of requests and complaints that occur during working shifts in the logbook. Inspect the operations of various areas within the hotel
pools, IT rooms, hallways, etc.
- Directly or instructively provide job training and guidance to new hotel staff members.
- Provide guidance and training to staff
- Participate in assigned training courses to enhance the skills and knowledge of hotel staff.
- Ensure that the areas are opened and closed according to the prescribed schedule.
- This is to promptly identify any issues that may arise and take swift action to address them.
* Other tasks
- Encourage customers to provide feedback on the quality of hotel services, paying attention to specific comments and opinions for verification and appropriate adjustments.
- Participate in training courses to enhance professional skills when provided with opportunities by the hotel.
- Prepare work reports according to regulations and attend all relevant meetings.
- Hold shift handover meetings with other shift managers before and after each shift to discuss any specific issues that occurred during the shift.
- Perform other tasks as requested by superiors.
- Regularly coordinate with relevant departments to conduct a comprehensive inspection of the entire hotel, particularly issues related to the electrical system, machinery, and equipment.

* Work Location : 52 Bát Sứ, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Yêu cầu công việc

- Có kỹ năng tổ chức, kỹ năng lập kế hoạch
- Có tối thiểu 2 năm làm việc ở vị trí tương đương tại các khách sạn 4 sao trở lên,
- Có khả năng giao tiếp, thuyết trình
- Nam / nữ tuổi từ 28 đến 45, hình thức ưa nhìn
- Giao tiếp tiếng anh tốt ( biết thêm một ngoại ngữ khác là một lợi thế, gồm: tiếng Nhật, Hàn, Pháp, Trung...)
- Nhiệt tình, chịu khó, có tâm với nghề.
- Sử dụng thành thạo máy tính, word, excel
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- Enthusiastic, hard- working, dedicated to the profession.
- Have at least 2 years working in a similar position at 4- star hotels or higher,
- Ability to communicate and present
- Proficient in using computers, word, excel
- Have organizational skills and planning skills
- Good English communication (knowing another foreign language is an advantage, including: Japanese, Korean, French, Chinese...)
- Male / female aged 28 to 45, good looking

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:16:27

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Duty Manager - Quản Lý Tiền Sảnh - Mã tin đăng: 4119136. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PERIDOT GRAND LUXURY BOUTIQUE HOTELS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Quản Lý / Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây