Duty Manager | Quản Lý Trực Ca

ZANNIER HOTELS - BÃI SAN HÔ
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sông Cầu, Phú Yên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Takes action with the Property Management Systems (OPERA) in emergency situation.
- Responds to guest needs and resolves related problems
- Reports directly to and communicates with the Front Office Manager or their delegate on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.
- Fully conversant with all hotel emergency procedures
- Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
- Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel
- Ensures front line staff complies with FIT marketing techniques and maximize sales
- Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.
- Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness and tidiness.
- Provides input for Front Office meetings.
- Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats
- Report daily activities in logbook
- When on night shift, performs duties per the Night Managers duties
- Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
- Promotes inter- hotel sales and in- house facilities.
- Checks billing instructions and monitors guest credit
- Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
- Provides functional assistance and direction to all departments.
- Analyses and approves discounts and rebates.
- Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.
- Supervises and directs Reception & Bell team personnel.
- Assists department manager to ensure departmental Risk Management Calendar actions are up to date as per monthly calendar schedule.
- Ensures VIPs and A/Club club guests receive special attention
- Communicate problems, resolved or unresolved to your Supervisor at shift change over and document in log book
- Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control
* Competitive salary & benefits
- Problem solving and organizational abilities
- Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA
- Training & development opportunities in an international resort environment
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Accomodation, meals as well as other benefits are available
- Good writing skills

Yêu cầu công việc

- 2 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
- Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-12-07 22:25:32

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Duty Manager | Quản Lý Trực Ca - Mã tin đăng: 3908758. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ZANNIER HOTELS - BÃI SAN HÔ

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Quản Lý / Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/12/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây