Duty Manager | Quản lý trực ca

ZANNIER HOTELS - BÃI SAN HÔ
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sông Cầu, Phú Yên
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Provides input for Front Office meetings.
• Ensures VIPs and A/Club club guests receive special attention
• Assists department manager to ensure departmental Risk Management Calendar actions are up to date as per monthly calendar schedule.
• Responds to guest needs and resolves related problems
• Checks billing instructions and monitors guest credit
• Provides functional assistance and direction to all departments.
• Communicate problems, resolved or unresolved to your Supervisor at shift change over and document in log book
• Analyses and approves discounts and rebates.
• Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Fully conversant with all hotel emergency procedures
• Supervises and directs Reception & Bell team personnel.
• Report daily activities in logbook
• Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel
• Reports directly to and communicates with the Front Office Manager or their delegate on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.
• Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.
• Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control
• Promotes inter- hotel sales and in- house facilities.
• Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
• Ensures front line staff complies with FIT marketing techniques and maximize sales
• Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats
• Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness and tidiness.
• Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
• Takes action with the Property Management Systems (OPERA) in emergency situation.
• When on night shift, performs duties per the Night Managers duties
• Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
• Problem solving and organizational abilities
• Good writing skills
• 2 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
• Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

Quyền lợi

Competitive salary & benefits
Training & development opportunities in an international resort environment
Accomodation, meals as well as other benefits are available

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-11 10:20:45

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Duty Manager | Quản lý trực ca - Mã tin đăng: 3189398. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ZANNIER HOTELS - BÃI SAN HÔ

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/01/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây