Duty Manager - Quản Lý Trực Ca

THE ANAM RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Cam Lâm, Khánh Hòa
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Fully conversant with all hotel emergency procedures.
- Takes action with the Property Management Systems (PMS) in emergency situation.
- Supervises and directs Front Office department
- Indirect managing Guest Relations Officer / Guest Relations Supervisor
- Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.
- Analyses and approves discounts and rebates.
- Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control
- Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel.
- Responds to guest complaint and needs and then resolves related problems
- Ensures VIPs receive special attention
- Provides functional assistance and direction to all departments.
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
- Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
- Direct managing Guest Service Executive / Guest Service Supervisor / Concierge / Bellman
- Checks billing instructions and monitors guest credit
- Monitors and audit appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
- Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
- Other tasks shall be assigned by management team
- Patrol and Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness.
- Promotes inter- hotel sales and in- house facilities.

Yêu cầu công việc

- Problem solving and organizational abilities.
- Good at English speaking, reading and writing skills.
- Make it memorable by being knowledgeable, sharing stories and showing your style to create moments that make people feel special.
- Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
- Stay in the moment by understanding and anticipating guests’ needs, being attentive and taking ownership of getting things done.
- 2 year experiences in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of
- Excellent communication skills to both external and internal guests.
- Be charming by being approachable, having confidence and showing respect.
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.
education and experience.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-12 21:50:38

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Duty Manager - Quản Lý Trực Ca - Mã tin đăng: 4177619. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE ANAM RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây