Duty Manager/Korean Speaking Duty Manager

BAY CAPITAL DA NANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hải Châu, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Summary Of Responsibilities
The main responsibilities and tasks of this position are as listed below, but not limited to these:
• Provide department orientation and training of the hotel service standards, procedures and programs
• Ensure safety, health, security and loss control policies and procedures at the desk are in compliance
• Responsible to enhance skills of associate in various aspects of operations by constantly monitoring their performance levels
• Liaison between Front Office departments and rest of the hotel for effective guest experience
• Conduct Night Audit process for the hotel
• Ensure guest arrival and departure procedures are completed as defined in the hotels’ standards and operating procedures and LQA standards
• Be involved in the arrival, rooming, and departure of key/VIP guests
• Handle guest feedback and determine appropriate actions to ensure its meets or exceed guests’ expectations
• Presence in the Front Office and lobby area at critical guest flow time
• Associate management at the Front Desk including rostering, performance management, OJT training, developing, counselling, guiding, discipline, feedback, evaluate and supporting associates at the desks
• Lead the Front Office team to personalize the guest arrival/departure experience
• Support individual team members to achieve personal & professional goals
• Conduct daily briefings presenting business issues and hotel information
• Co- ordinate full house activities, handle pledge relocates by sending and welcoming guests back
• Control availability of rooms and action accordingly
• Vigilant in regard to in- house credit matters and act upon any discrepancies
• Provide management presence by assisting associates in handling feedback

Yêu cầu công việc

• Read, write, speak English fluently
• People oriented
• Interpersonal skills to deal with guests and associates issues
• Energetic with a positive attitude
• Technical knowledge of Front Office operations
• Able to sensitivity and discretion in supporting guest needs
• Detail- oriented, organized and very flexible with working extended hours
• Speak English and Korean fluently (for Korean Speaking Duty Manager)
• Well- groomed with leadership quality
• Minimum 3 years hotel front office experience and 1 year supervisory or management experience
• Able to work under pressure and independently

Quyền lợi

As per Company Policy

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-11-17 02:20:27

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Duty Manager/Korean Speaking Duty Manager - Mã tin đăng: 3872883. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BAY CAPITAL DA NANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
N/A
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/12/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây