E-Commerce Supervisor

CÔNG TY TNHH SOCIAL BELLA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Commercial Planning & Execution

Forecast and analyze sales trends to identify opportunities for growth andimprovement.
Develop and implement the online trading strategy, aligned with overall business goals.
Manage the product range, pricing, and promotions to maximize sales and profitmargins.
Collaborate with category and merchandising teams to ensure the right product mix isfeatured online.

Website Merchandising

Ensure accurate and appealing assets
Optimize the online web/ layout, navigation, and product placement to improveconversion rates.

Data Analysis & Performance Monitoring

Provide regular performance reports and recommendations to senior management.
Use analytics tools to identify customer behavior patterns and develop actionableinsights.
Regularly monitor KPIs, including sales, traffic, conversion rates, and average ordervalue (AOV).

Customer Experience Optimization

Manage customer feedback and use insights to implement continuous improvements.
Ensure online web & applications are fully functional, user- friendly, and mobileoptimized.

Collaboration & Stakeholder Management

Communicate trading performance and key opportunities to stakeholders.
Partner with marketing, logistics, and product teams to ensure seamless integration ofonline operations with broader business initiatives.
Align with digital marketing efforts to drive traffic through SEO, paid media, emailcampaigns, and social media.

Yêu cầu công việc

Criteria:

Proven ability to drive online sales and deliver commercial results.
Proficiency in web analytics tools (e.g., Google Analytics) and e- commerce platforms(e.g., Shopee, TikTok, Lazada).
Good communication in English (both written and spoken)
Strong analytical and problem- solving skills, with experience in data- driven decisionmaking.
Innovative approach to solving challenges and maximizing opportunities.
Commercially driven with a customer- centric mindset.
5+ years of experience in e- commerce or online trading, preferably in a retailenvironment.
Highly organized, able to manage multiple priorities in a fast- paced environment.
Excellent communication and team collaboration abilities.
Bachelor’s degree in Business, Marketing, or a related field.

KPI:

Net Revenue, Net Profit against targets.
Good performance store point (Marketplace)
Healthy stock days

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-21 11:40:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
15/11/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Quận 1, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin E-Commerce Supervisor - Mã tin đăng: 5342276. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH SOCIAL BELLA VIỆT NAM

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Tháp A2, Tòa nhà Viettel, số 285 Cách Mạng Tháng Tám, Phường 12, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
E commerce supervisor tại tỉnh/thành