Ecommerce Cum Reservation Manager

Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Thành Phố Hội An - Quảng Nam (Quảng Nam)
Kinh nghiệm yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Close coordination with Marcom for contents and other promotional campaigns, materials in all channels.
• Ensure rate parity among OTA channels
• Review daily no show and cancelled reservations and processes charges according to hotel’s cancellation policy
• Manage OTAs listing, surveys and follow/participate in the latest promotions.
• Manage rate, room inventory changes and ensure maximum profitability.
• Daily management of hotel online presence on various Online Travel Agent websites
• Do market survey, analyze competitors and follow/participate in the promotions of OTA
• Handle daily correspondences, respond to inquiries and review/monitor the daily reservations
• Perform all other functions as maybe required by the DOSM or GM
• Assist with room viewing as and when required
• Process all cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk
• Assist sales department with any request pertaining to room reservation including create reservation in PMS
• Prepare weekly report, channels monthly performance reports etc
• Manage promotion on hotel booking engine from time to time
• Sort out any issues that may arise with bookings or reservations
• Ensure that all FIT bookings are dealt with, following correct procedure, rate codes and proper business source code selection
• Drives web traffic/sales, growth of e-Commerce applications via targeted online campaigns and retention strategies, with high level of customer acquisition and conversion
• Open and close the availability as and when required of hotel in all OTA channels and hotel website
• Monitor and coordinates group reservation activity with the Sales Department
• Review room blocking for Long Stay, Special group request etc
•Monitor the hotel’s e-commerce strategies that are being implemented
• Coordinate with Front Office team with all reservation special request, repeats guest, VIP guest and ensure special note from guest fulfill within hotel scope and handling them well

Yêu cầu công việc

Experience
• Minimum of three (3) years in similar capacity
• Familiar with sales and marketing activities as well as hotel operations in general
Skills and Knowledge
• Proficient system use: Online Travel Agents Extranet, Channel Manager and PMS
• Developed analytical and problem solving skills;
• Logical thinking and interest working with figures as well as statistics
• Knowledge in Revenue management is an advantage
• Computer literate and highly familiar with E-commerce
• Microsoft Office (Excel – Intermediate, Word, Power Point, Outlook – Basic)
Education or Qualification:
• Completion of degree in Hotel/Business Management, Marketing or equivalent

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

Trao đổi trong quá trình phỏng vấn

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-21 18:42:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Ecommerce Cum Reservation Manager - Mã tin đăng: 2698049. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Quản Lý Điều Hành
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/06/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây