Employee Service Specialist

DE HEUS LLC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB PURPOSE:
- Provide services to employees and organize company event, for engagement purpose and the most favourable working environment.
ACCOUNTABILITIES:
Service for expats (20%)
- Arrange accommodation within budget.
- Arrange transportation.
- Arrange legal documents for expat such as work permit, residence card, visa …
Company event (30%)
- Company team building trip, Family Day, year- end party, Christmas Activities, Women’s Day …
- Execute Company events with good result and feedback.
- Seminars & health activities related to health care plan.
Office facility & people service management (20%)
- Manage service of booking air – ticket, hotel, visa, Work Permit, Residence card for employees & expats.
- Plan and control the admin cost in HR budget
- Plan and execute office improvement initiatives.
Service contract management (20%)
- Source qualified suppliers & manage the contract & operations of below services:
- Source rental service for car, manage the quality of cars & drivers to assign the right service for the right need.
- Source suitable housing for expats & positions required & proceed procedures related to housing rental
- Source qualified suppliers & manage service of booking air – ticket, hotel, visa, Work Permit, Residence card for employees & expats.
EXPECTED RESULTS:
- Service on time
- Gain 80% of satisfaction & above
- Source the suitable suppliers with good service
- Ensure proper facility

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS:
- University or colleague graduate
EXPERIENCES:
- Proven experience in organizing company events (Year- end party, Company Outing, …) & expatriates service (visa, work permit, residence card)
- 3- 5 years’ working experience in administration in multi- national companies
COMPETENCIES:
- Proficiency in English and Vietnamese communication skills
- Excellent organizational skills
- Team spirit
- Proficiency in MS Office
- Good customer services
LANGUAGES:
- Proficiency in English and Vietnamese communication skills
OTHER REQUIREMENTS:
- Able to work under pressure to meet tight deadlines and handling multiple tasks

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-13 01:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Employee Service Specialist - Mã tin đăng: 4354169. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 8F, Cantavil Premier Complex. No.1 Hanoi Highway, An Phu Ward, District 2, HCMC

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây