ERP Technician helpdesk

UN-AVAILABLE LTD CO.,
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The Help Desk Support Technician ERP provides “first line” assistance and technical support to computer users that are experiencing technical, access, security, hardware, or software issues, for ERP System use. This position performs work independently both remotely and onsite; and performs related work as assigned. The successful candidate possesses patience, as well as excellent listening and communication skills; the ability to follow a management philosophy that is input oriented; values equity, problem solving and the development of partnerships; and desires to be part of an organization that values service, people, integrity, responsibility, innovation and teamwork.
Technician helpdesk

Receive incoming support requests via e- mail, phone, verbal and in- person
Executes daily operational activities, as required, to assure data integrity and accuracy.
Research pending requests and consult with supervisors and/or team members based on expertise and/or responsibilities.
Provides follow- up and updates to end- users with issue resolution status and information;
Work with end users translating needs and wants into useable and accurate workflows and technology solutions.
Document operational activities and unsolved requests; and revisit or escalate to other staff as appropriate.

Training for end- user

Develop training materials, and conduct training throughout ERP deployment and rollout for end- users.

Analyze end- user performance

Perform periodical analysis report on end- users’ activities to improve efficiency of ERP system and better experience of the users.

Yêu cầu công việc

Experience working with a diverse workforce.
Graduation from University in computer science, information technology, network security or management information science;
Equivalent education and experience.
ERP experience, specifically in manufacturing industry.
Customer service/Help Desk experience; or
Experience as a Helpdesk or Support Technician in a multi- site environment.

**AT UN- AVAILABLE IS AN EQUAL OPPORTUNITY ORGANIZATION AND WILL NOT ALLOW DISCRIMINATION BASED UPON AGE, ETHNICITY, ANCESTRY, GENDER, NATIONAL ORIGIN, DISABILITY, RACE, SIZE, RELIGION, SEXUAL ORIENTATION, SOCIOECONOMIC BACKGROUND, OR ANY OTHER STATUS PROHIBITED BY APPLICABLE LAW.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:04:09

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin ERP Technician helpdesk - Mã tin đăng: 4100221. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

UN-AVAILABLE LTD CO.,

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây