CÔNG TY TNHH GEMCOMMERCE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

You’ll do
Spanish Customer Support (40%):

Provide customers with more knowledge to find further information to become better users of the product.
Communicate with customers to support case by case to figure out any problem while using GemPages
Instruction and educate customers to help them get familiar with the product.

Strategic partnership management (50%):

Offering insights about the market and customers in decision- making processes.
Build and maintain strong relationships with a group of customers, partners, and networks assigned by BOD to collaborate, obtain information, promote referrals, get things done, and solve problems
Collaborate with the marketing team to interact with customers and potential partners via social network channels
Assist in organizing and coordinating partnership activities such as events, conferences, off- site meetings,...

Administration (10%):

Conduct research and compile information as needed for projects, presentations, or meetings.
Prepare and edit documents, presentations, and reports
Manage complex calendars to support the CEO&039;s schedule

Yêu cầu công việc

You have...

Good communication in English (equivalent to IELTS 6.5)
Fluent in Spanish
Bachelor’s degree preferred
+2 years’ work experience as an Account Management, partnership, customer support,...or similar role
Flexibility and adaptability to changing priorities and responsibilities.
Outstanding organizational and time management skill
Attention to detail and high level of accuracy in all work
Excellent MS Office knowledge

Quyền lợi

We offer

Salary range: Negotiate
Remote working days: 12 days per year
Performance review and competency evaluation: 2 times per year.
Training program: ensure to cover product training for all newbie and other training programs according to the Company’s policy
Lunch meal + Parking fees provided.
Annual leaves: 12 days per year
Holiday bonus & Company trip
Treatment: annual health check- up at top clinic in VN, weekly shoulder massage treatment, monthly team bonding, annual company trip,...
Annual performance bonus & 13th – month salary: up to 3- month salary (based on your devotion and business efficiency)

Why you’ll love working here

Learn product- thinking and customer- centric mindset.
Collaborative and supportive environment
Young and passionate colleagues
Professional and creative office view
Flexible working time: Morning: 8:00 am- 12:00 pm (check in from 8:00 am to 8:45 am)Afternoon: 1:00 pm- 5:45 pm (check out from 5:00 pm to 5:45 pm)
Clear & Scientific Agile Framework on the whole company workflow & culture.
Join a dynamic team to design and develop high- performance E- commerce products. Take on ambitious and challenging objectives by contributing to groundbreaking business models in the market.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-07 22:25:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4469912. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH GEMCOMMERCE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây