Executive / Claims Division - Ho Chi Minh City

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM PHI NHÂN THỌ MSIG VIỆT NAM
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

KEY OUTPUTS:
- To set appropriate reserves within the authorized limit and report to the Managers as required;
- To follow up outstanding claims information and documents with claimants for settling claims;
- To observe accuracy, completeness and timeliness when carrying out daily responsibilities;
- To handle claims of all types under the digital channel. The work base is HCMC but he/she would cover all the digital claims in the country.
- To keep a good communication with customers (internal and external) to achieve a greater customer satisfaction claims service;
- To support handling and adminstrative work related to claims service and E-claims portal;
- To assist the Managers in preparing reports and statistics as required;
- To comply with the Claims Manual, Authority Matrix and Guidelines.
- Contribute to the sales function of the Company:
Keep abreast of development in all classes of insurance in the market in order to identify trends and to formulate and propose plans to safeguard the Company’s competitive position;
Assist in handling claims in a way which will enhance the Company’s image and reputation for services of high speed and efficiency;
Ensure that cases beyond personal authority are preferred correctly with full supporting information and opinion and that the direction of higher authority is supported and implemented without delays.
Be alert to identify sales opportunities in the course of handling claims, and drawing these to the attention of appropriate staff;
- To execute other office tasks as required by the Company

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS:
• University graduation;
• Good command of English;
SKILLS/KNOWLEDGE:
• Any expertise in 4.0 related technology is a preference.
• Good soft skills.
• Have time management skills, deploy jobs as plan.
• Analytical and synthetically ability.
• Have good discipline and responsibility
• Effective inter-personal exchange skills is required to create and expand partnership with internal and external customers as well as to influence the way the business partners think, feel or behave.
EXPERIENCE:
• Fresh staff is acceptable;
• Experience in claims service is a preference.

Quyền lợi

Phụ cấp thâm niên
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Chế độ bảo hiểm
Đào tạo
Phụ cấp
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Tăng lương
Du Lịch

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-01-04 23:14:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Executive / Claims Division - Ho Chi Minh City - Mã tin đăng: 2226310. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM PHI NHÂN THỌ MSIG VIỆT NAM

Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 16 Phan Chu Trinh

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng , Bảo hiểm , Mới tốt nghiệp / Thực tập
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/01/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây