Executive, VIP Service - Guest Service Ambassador

CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN NAM HỘI AN - CASINO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Reporting to Shift Manager, VIP Services and the focus of this position is to provide quality customer service for Junket and VIP Customers and keep our guests informed of all promotional events occurring on-site. You are also responsible for the meeting / sending guest to and from airport, provide VIP customers with local attractions and other local and property information, to ensure excellent service to drive visitation and incremental revenue. This includes answering customers request, reservation of rooms, restaurants, tours and air ticket.
Due to the cyclical nature of the hospitality/casino industry, team members may be required to work varying schedules in order to meet the business needs of HOIANA Casino & Resort.
Duties may include but not limited to:
•Provides the highest level of customer service to recognize and maintain players at the property.
•Provide accurate pricing on all products i.e. accommodations, airline and packages.
•Assist in promotional events, issue comps based on established guidelines.
•Up sell products and accommodations whenever possible.
•VIP Services duties includes reservations, tours and restaurants reservations, and airline ticket reservations.
•Develop and maintain rapport with guests, coworkers, and other departments and respond to customer questions, inquiries, complaints, requests, and needs efficiently.
•Maintains thorough knowledge of monthly promotions to accommodate customer inquiries and help spread awareness of ongoing marketing efforts.
•Ensure compliance with all applicable gaming laws and company internal controls, policies and procedures,
•Must be able to maintain a pleasant, friendly, and welcoming attitude always.
•Other duties as assigned
•Attend, participate and assist in property events and promotions to ensure smooth operations.

Yêu cầu công việc


•Must be at least 21 years of age.
• Height: at least 163cm.
•Prior experience in a similar position strongly preferred.
•Must be able to stand and walk for extended periods of time and must have exceptional customer relation skills, particularly verbal and written.
•Must be able to work flexible hours.
•Must be Service oriented or have prior experience in the service industry especially within the airline and tourism industry.
•Ability to effectively communicate in English, both written and verbal including Mandarin/Cantonese or Korean or Thai as a second language will be an added advantage.
•A good understanding of Microsoft packages including Word and Excel.
•Minimum High school diploma or equivalent.

Quyền lợi





Annual bonus





Training opportunity





Company transportation


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-01-17 19:00:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Executive, VIP Service - Guest Service Ambassador - Mã tin đăng: 1060795. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN NAM HỘI AN - CASINO

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing, Hàng không/Du lịch, Nhà hàng/Khách sạn
Cấp bậc
Mới Tốt Nghiệp
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/02/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây