Expert, Customer Experience Design

TECHCOMBANK
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Mô tả công việc

- The job holder is responsible for ensuring a customer- centric approach, delivering a smooth and consistent customer experience across all touchpoints throughout their journey with the bank..
- The job holder will design, develop and implement changes to drive a differentiating customer experience and improve customer engagement within target customer segments.

Key Accountabilities (1)
Customer Experience Design
- Lead squads in identifying existing process inefficiencies as well as methods to save costs and improve user experience.
- Implement tools and skillsets to plan, design and facilitate improvement workshop for projects / initiatives / process mapping, storyboarding, user persona, cost- impact analysis.
- Implement dynamic framework of system driven triggers and draft a roadmap of customer life stage events to support holistic engagement of customers.
- Develop, implement and analyze feedback channels to identify pain points, define short term action points and permanent fixes to remove pain points.
- Lead squads to identify new data insights that can be used to enrich the customer journey for better customer experience.

Key Accountabilities (2)
Managing Projects
- Work with team leads to resolve people problems and project roadblocks, conduct root cause analysis to help squads continuously improve their practices to ensure maximum productivity.
- Manage project conflicts, challenges and dynamic business requirements to keep operations running at high performance.
Key Accountabilities (3)
Managing Stakeholders
- Interface with stakeholders to understand pain points and gather inputs from data specialists to derive features development and enhancements on product.
Managing Talent
- Develop and coach more junior employees to identify gaps in their competencies and build development plans.
Key Relationships- External Stakeholders Partners providing professional services
Key Relationships- Internal Stakeholders Cross functional team members within Disvision and across Divisions
Key Relationships- Direct Manager Director, Customer Experience Design
Key Relationships- Direct Reports

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

- Bachelor&039;s or Master&039;s Degree in a technical or business management discipline
- Strong understanding of Agile principles, practices and Scrum methodologies.
- Experience in working with clients and designing customer journeys
- Experience in product management or customer segment management
- Experience in process improvement and LEAN thinking methodologies
- 6 Sigma certification (preferred)
- Experience working in Agile teams to support digital transformation projects.
- 5 years of relevant experience in a financial institution

Quyền lợi

Tại sao bạn sẽ yêu thích làm việc tại đây

WHY BECOME IT/DATA EXPERTS AT TECHCOMBANK?

Techcombank is the Top 2 Best place to work in the banking industry where you can experience various exciting activities throughout the year: Company anniversary, Team building, Active Saturday , Year End Party, etc.
Techcombank provides a rewarding remuneration structure that commensurate with your achievement and contribution
You will grow with Techcombank by having the opportunity to learn from top experts from across the world
Investing over 500 million USD to develop large- scale IT projects, Techcombank is one of the leading bank in Technology trends in Vietnam

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-05-23 17:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
27/06/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 1, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Expert, Customer Experience Design - Mã tin đăng: 5112394. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TECHCOMBANK

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 191 Bà Triệu, Hai Ba Trung, Ha Noi

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Expert tại tỉnh/thành