F&B Attendant

AMANOI RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ninh Hải, Ninh Thuận
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job summary:
Main Responsibilities
The incumbent is responsible to provide excellent service as set by the department. Ensure that you work to the best of your ability and set an example to other staff. Ensure your standards of personal grooming and hygiene meet those lay down by the resort. Be a member of a team dedicated to providing the best in quality and service.
• Take appropriate action to resolve guest complaints.
• Log security incidents and accidents in accordance with hotel requirements.
• Adhere to hotel cleaning and maintenance programs.
• Including names of other restaurant and bars and function rooms in the hotel.
• Initiate action to correct a hazardous situation and notify supervisors/ managers of potential dangers.
• Maintain a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services and facilities to guests.
• Be aware of duty of care, and adhere to occupational health and safety legislation, policies and procedures.
• Promote the hotel and Amanoi Products and services.
• Total knowledge and understanding of Food preparation standard and procedure. Good command of beverage knowledge. Know beverage service well.
• To be empowered to handle special requests and complaints from outlet guests .
• Ensure a high level of cleaning is maintained in your work area.
• Report any guest feedback to the supervisor/manager on duty.
• Be familiar with services and facilities provided in the hotel.
• Endeavour to remember guest’s names and address them by their surname.
• Demonstrate effective and appropriate interaction with guests whilst maintaining a professional approach and image.
• Ensure guest’s needs and reasonable requests are met.
• Sell the hotel and Amanoi products and services using- selling and suggestive selling techniques.
• Seek opportunities to continually improve guest’s experience.
• Establish and maintain effective guest relations.
• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures.
• Communicate with guests in a manner which promotes goodwill, trust and satisfaction.
• Be familiar with property safety, current first aid and fire emergency procedures.
• Sell and Promote Products and Services.

Yêu cầu công việc

- At least 1 year of experience in related field
- Pro- active, honest, can work under presssure
- Food service experience with general knowledge of restaurant operations preferred.
- Good English speaking & writing.

Quyền lợi

- Accommodation (non resident in Ninh Thuan) + 3 meals a day + Laundry service
- Basic salary + fixed SVC + Incentive bonus after 2 months of probation
- 13th Month salary
- Training opportunities with Aman
- Full basic salary + full fixed SVC during probation
- JLT Health care package after 6 months of service

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:40:44

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin F&B Attendant - Mã tin đăng: 4145464. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Vĩnh Hy, Vĩnh Hải, Ninh Hải, Ninh Thuận

Thông tin chung

Ngành nghề
Người giúp việc/ Phục vụ/ Tạp vụ
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây