F&B Lead Captain

THE GRAND HO TRAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilization of manpower and facilities.
Assists with the strategic direction for the departments of responsibility and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels. Proper utilization of resources is a must.
Seat guests systematically to meet the needs of servers and business volumes. Maximize the use of the facility and staffing.
Oversee facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
Engaging leadership that inspires and empowers the subordinates.
As the guest departs the outlet, thank them for dining with you and extend a sincere invitation to dine with us again.
Produces regular and special reports; maintains required records and files.
Advise manager of shortages, damaged equipment or other problems that need immediate attention.
Seeks new and creative ways of utilizing and selling space.
Must have the ability to be productive for long periods of time.
Handle guest complaints immediately, involve management when needed.
Keep the work environment clean and organized, free of clutter.
Must be able to meet the attendance guidelines of the job and adhere to departmental and company policies.
Provide excellence guest service, while having the ability to predict and exceed the guest’s needs and expectations.
Perform all side works as assigned.
Knowledgeable of all the properties amenities and services, have the ability to make suggestions to promote the property.
Assure a smooth transition during shift change; remain on duty in position until a replacement is present.

Yêu cầu công việc

One year department experience preferred.
Excellent guest service skills. Ability to respond to handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
Understanding and appreciation of the concept of luxury and hospitality.
Work well with minimal supervision.
College degree is required.
Microsoft Office knowledge required.
Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
Requires a working knowledge of food and beverage services, policies or operations.
Capacity to foster productive relations with peers and assure teamwork is the prevailing way to do business.
Basic leadership, problem- solving and follow up skills.
Must present a well- groomed appearance.
Two – Four years working experience required.
Ability to communicate fluently in the local language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluency in English is an advantage

Quyền lợi

Meal/ Cơm ca
Health checkup/ Khám sức khỏe hang năm
Employee Shuttle Service/ Xe đưa rước
Annual Leave/ Phép năm
Services charges/ Phí dịch vụ
Uniforms/ Đồng phục
Insurance/ Bảo hiểm
Training & Development/ Đào tạo trong nghề

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-18 13:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/11/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
2
Ngành nghề
Người giúp việc/ Phục vụ/ Tạp vụ
Khu vực
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin F&B Lead Captain - Mã tin đăng: 4398717. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE GRAND HO TRAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Lead tại tỉnh/thành