Facility Management

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Location
: Tech Valley Building, Quang Trung Software Center, District 12, HCMC
Role & Responsibilities:
- Operations:
• Replace and support the maintenance staff tasks when required.
• Other work that may be required as directed by the Facility Manager/ Operations Manager
• Work with contractors to inspect and supervise their work progress and completion, and to provide quality & safety control and guidance.
• Record maintenance documents including system O&M, system specification, drawings and history of assets for future tracking and maintenance purpose.
• Ensure all equipment’s spare parts, materials and consumables are well prepared and ready for maintenance works. Build and maintain the inventory of spare parts, tools and equipment.
• In charge for repair and/or installation of system component parts in classroom and office equipment and facility components as required to maintain facilities in a safe, comfortable and operating condition.
- Maintenance:
• Ensure that maintenance activities of the fire system, security system and other systems are regularly performed following local authority requirement.
• Monitor and ensure all procedures and performance measures to maintain the building grounds
• Ensure that preventive and predictive maintenance activities of heating, ventilating and air conditioning system (HVAC) are appropriately performed in a safe manner to meet the operations’ requirements
• Ensure that preventive and predictive maintenance activities of medium voltage and low voltage system are appropriately performed in a safe manner to meet the operations requirements.
- Cleaning Service:
To oversee cleaning staff and/or the cleaning contractor to ensure the cleanliness and hygiene of the campus is kept to the highest standard with day to day close monitoring of cleaning operations and activities
- Other vendors:
Assist in the management of all Facilities vendors on site ensuring they perform to the required standards –less school disruption and minimum impact to students, teachers and staff.

Yêu cầu công việc

• Being attentive to details
• Good customer service approach, well- developed interpersonal skills
• Demonstrated experience in developing strong working relationships
• At least 2 years of experience in relevant position (Facility, Office, Security Management)
• Able to work independently or in a team, be able to stay organized while multi- tasking and work well in a fast- paced environment.
Good at English communication both speaking and writing

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-04 18:15:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/08/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Facility Management - Mã tin đăng: 5201642. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job