F&B Manager

CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN NAM HỘI AN
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

  • To spend time in public areas observing associate-guest interaction and talking with guests, working through heads of department to coach associates in guest service skills as necessary.

  • To handle all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.

  • To assist in the recruitment and selection of all food and beverage associates. To make sure that department heads follow hotel guidelines when recruiting and use a competency-based approach to selecting their associates.

  • To oversee the punctuality and appearance of all food and beverage associates, making sure that they wear the correct uniform and maintain a high standard of personal appearance and hygiene, according to the hotel and department’s grooming standards.

  • To ensure that each profit centre (e.g. restaurant, bar etc.) is operated in line with maximising profit while delivering on the brand promise.

  • To ensure that each cost centre (e.g. events services) operates with the lowest possible cost structure while also delivering on the brand promise to the guest.

  • To make sure that food and beverage departments respond to the results of the consumer audit and to ensure that the relevant changes are implemented.

Yêu cầu công việc

  • The ability to produce high quality work in a consistent and reliable manner, in support of hotel’s standards and processes

  • The ability to identify priorities, solve problems, produce desired results and be accountable for commitments

  • The ability to build relationships within and across functions, balance individual and team goals, respect others and value different perspectives.

  • The ability to listen actively and identify appropriate messages and delivery methods to effectively influence others.

  • The ability to initiate action, make decisions, adapt, drive change, use resources efficiently and solve problems quickly, creatively and practically

  • The ability to identify needs, shape actions and add value to relationships based on a central focus of customer satisfaction

  • Well-developed communication and customer relations skills.

  • Minimum 2 years work experience as assistant F&B director in a hotel.

Cập nhật gần nhất lúc: 2019-10-19 06:30:02

Xem thêm

Thông tin khác


  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin F&B Manager - Mã tin đăng: 885220. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Tầng 7 Tòa nhà PVcombank, Đường 30/4, Đà Nẵng

Thông tin chung

Ngành nghề
Thực phẩm & Đồ uống
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/11/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây