FB Service Manager

ANANTARA MUI NE RESORT & SPA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phan Thiết, Bình Thuận
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Assist in quality control of menus, setups, and guest touchpoints.
Participate in F&B management meetings, providing feedback from the floor and suggesting improvements.
Lead daily pre- shift briefings and trainings that focus on guest engagement, upselling, menu and beverage knowledge, service sequence and brand standards.
Upselling & Revenue Support
Monitor performance of upselling initiatives and provide feedback to improve conversion.
Team Leadership & Coaching
Identify service bottlenecks or inefficiencies and implement operational improvements.
Create and manage staff schedules that balance operational coverage with team member time- off requests, ensuring both service continuity and employee well- being.
Ensure upselling of promotions, signature experiences, and add- ons is consistently executed by service staff.
Champion service recovery efforts and ensure high- touch follow- up with guests when needed.
Provide on- the- spot coaching and support to service team members to improve performance, efficiency, and style.
Ensure all service standards and sequences are consistently followed and elevated across outlets.
Work closely with kitchen, bar, and service teams to ensure seamless coordination and communication across departments.
Maintain a strong presence across all service periods and outlets, including bars, restaurants, pool areas, in- room dining, and banquet functions.
Act as a mentor and trainer, fostering a culture of continuous learning and service excellence.
Collaboration & Communication
Daily recap of guests arrivals/inhouse/departures to ensure a complete tracking of their journeys from start to finish + assignment of teams to fulfill guests needs.
Conduct regular floor walks during service to observe, support, and guide staff in real time.
Implement and monitor small- scale projects aimed at enhancing guest experience and personalization.
Track guest feedback (via platforms like internal surveys, online reviews, and guest comments) and lead initiatives to improve guest satisfaction scores.
Operational Oversight
Collaborate closely with Food & Beverage Manager to align service approach and develop targeted training plans based on feedback and performance insights.
Engage directly with guests during service to ensure satisfaction, anticipate needs, and resolve issues promptly.
Guest Experience & Satisfaction

Yêu cầu công việc

Excellent interpersonal and guest engagement skills; acts as a brand ambassador, upholding and promoting the hotel’s image and values.
Fluent in English & Vietnamese; additional languages are a plus.
Ability to work flexible hours, including weekends, holidays, and evenings.
Genuine care for guests and team, fostering a positive and service- driven environment.
Proven experience in team coaching, training, and enhancing service quality.
Strong hands- on leadership style with a natural presence on the floor.
Minimum 5 years of experience in F&B service, including at least 2 years in a supervisory or management role within a standalone fine dining or 5- star luxury hotel / resort environment.
Proven track record of operational excellence, leading teams to consistently deliver high standards in service flow and guest experience.

Quyền lợi

Policies and benefits follow company regulations.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-07-09 07:10:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/08/2025
Hình thức làm việc
Khác
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Phan Thiết, Bình Thuận
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin FB Service Manager - Mã tin đăng: 5157609. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ANANTARA MUI NE RESORT & SPA

Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 12 A Nguyen Dinh Chieu St., Ham Tien Ward, Phan Thiet City, Binh Thuan

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây