DOLCE BY WYNDHAM HANOI GOLDEN LAKE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ba Đình, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsible for all activities relevant to the Front Desk such as the reception, check in / out, rooming of all Hotel guests, foreign exchange and assisting them with inquiries.
POSITION SUMMARY:
RESPONSIBILITIES:
- Cash hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange.
- Perform the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion.
- Maintain comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e- mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems.
- Take personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state all times.
- Greet all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity.
- Endeavor to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of Wyndham Rewards member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard.
- Maintain cashier float and ensures accurate daily report of all money received.
- Perform check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation.
- Register and rooms all arrivals according to established procedures.
- Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times.
- Do everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.
- Familiar with other Wyndham Hotels so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Wyndham Hotels.
- Attend to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Guest Service Manager if he/she unable to assist.
- Keep abreast of all modifications to accounting policies and procedures.
- When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival.
- Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as: Seasonal Packages, Wyndham Rewards programs.
- Maintain intimate knowledge of departmental standards and procedures.

Yêu cầu công việc

ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:
- Good Interpersonal Skills.
- Fluent in English.
- Second foreign language is preferred.
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.
- Good communication skills.
EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:
- High School or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration, English or related field.
- 1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.

Quyền lợi

- Competitive Benefit
- Salary: Negotiate

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-29 13:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4605004. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Front desk agent

DOLCE BY WYNDHAM HANOI GOLDEN LAKE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây