Front Desk Officer/Customer Service (Nhân Viên Lễ Tân/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng)

CÔNG TY TNHH PHÒNG KHÁM CHUYÊN KHOA TRỊ LIỆU THẦN KINH CỘT SỐNG HOA KỲ
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hai Bà Trưng, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Greet patients in a professional manner at their arrival & on the telephone.
Work closely with team members to ensure the arrangement & cleanliness at the lobby & reception area meet the management’s standard.
Attract potential patients by answering inquiries of services on site, via phone or email.
Conduct follow- up phone calls with new patients & when patients do not follow through with the prescribed treatment plan.
Process messages from patients to doctor’s assistant to doctors;
Provide support to patients’ requests of documents relating to treatment.
Updating & filling out patient’s medical file;
Ad- hoc tasks given by immediate supervisor.
Ability to maintain effective & organized systems to ensure timely patient flow;
Organizing & scheduling appointments;
Handles cashier’s works when assigned.

Location:

Tầng 1 & 2, Toà nhà HDI Tower, 55 Lê Đại Hành, Quận Hai Bà Trưng
99, Nguyễn Du, P. Bến Thành, Q.1

This Job Description is not exhaustive of all job tasks, but a guide and tasks may be added or removed by immediate supervisor according to operational requirements of the Company.

Yêu cầu công việc

Strong organizational & planning skills;
Added advantage for applicant with 3rd language spoken skill (Chinese, Japanese, French or Korean).
Proficient in MS Office and patient management software;
Excellent customer service with good communication & interpersonal skills;
Ability to work well under pressure & willing to work in shifts & overtime;
Good problem solving skills & the ability to handle conflicts;
Degree in the relevant field is preferred;
Able to handle patient’s confidential information in a professional manner;
Excellent command of Vietnamese & English, written & spoken.
Minimum 1 to 2 years of relevant working experience;
Must be a team player with positive attitude, showing empathy, proactive, flexible, energetic & adaptive to change;

Other Benefit:

Performance bonus
Free treatment at ACC for staff only
13th salary
Bao Viet health insurance

Quyền lợi

- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Chăm sóc sức khỏe
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-06 09:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Desk Officer/Customer Service (Nhân Viên Lễ Tân/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng) - Mã tin đăng: 4395846. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH PHÒNG KHÁM CHUYÊN KHOA TRỊ LIỆU THẦN KINH CỘT SỐNG HOA KỲ

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây