Front Desk Receptionist (Office Building)

SAVILLS VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

SCOPE OF WORK:
Customer Service Officer will be overall responsible for the day to day operations of the counter area as well as front office area Customer Service Officer is the connection between residents and property managers;
Daily tasks:

Follow residents’ repair request;
Coordinate with other departments such as accounting, engineering, hygiene and security;
Verify and confirm the property movement registration in out from residents/ tenants;
Provide basic project information if required;
Assist residents/ tenants with temporary residence registration with local authorities if required;
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire explosion;
Maintain clean and tidy workplace;
Control guests in and out of the building Issue security card contractor card, note information in daily work tracking book and report;
Support residents/ tenants to register water usage norms;
Keep tracking of the cases until it is resolved;
Receive and deliver mail magazines packages to residents or resident&039;s mailbox;
Receive and timely transfer external phone calls to the individual or department involved;
Do the cashier’s tasks if required;
Track and update residential information;
Assist residents to call taxi express delivery service;
Receive all complaints/ requests from residents and forward to relevant department or report directly to line manager;

Report:

Daily checklist for front office;
Daily task notes;

Other tasks:

Perform all other duties assigned by line manager;
Coordinate with other departments in daily activities and events, etc;

Yêu cầu công việc

An attractive and vibrant appearance, demonstrating professionalism
Completed college and university degrees in fields related to administration, human resources, and hospitality management.
Minimum 1 year of experience in the fields of archiving, administration, or reception.
Honest, careful, meticulous, hardworking, and working with a high sense of responsibility.
English is a must (Advanced in communication), Japanese proficiency is advantageous
Efficiently handling information while using the phone.
Proficient in office computer skills (Word, Excel, PowerPoint).

Quyền lợi

Comprehensive insurance coverage.
A multinational work environment with ample opportunities for career advancement.
A commitment to a 13th- month salary, performance evaluation and rewards based on competence.
Annual travel, and year- end celebrations.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-03 15:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Desk Receptionist (Office Building) - Mã tin đăng: 4385027. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây