Front Desk Supervisor

SHERATON PHU QUOC LONG BEACH RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Receive and assist VIP guests in their registration upon check in and arrange guest amenities to be delivered to their room accordingly to the standard
Assign the tasks for Guest Services Team every shift
Keep monitoring of Room blocking for the arrival and liase with Housekeeping Department to make sure the Room Ready upon guest arrival
Settle guest complaints, inquiries and request, refer them to the Front Office Manager when needed
Follow up pending Bill to meet the completion within frame time set up
Provide on- job training to subordinates and new recruits
Assign rooms according to guests&039; requirements
Make recommendations to management regarding development, training and corrective action of team members
Assign one GRO to take care of checking VIP arrival
Have a complete understanding of the Front Office Policies and Procedures, Job Description, Hotel Employee Handbook, Hotel&039;s policy relating to fire, safety and health and to adhere to the regulations contained therein. Report any hazard to health or safety immediately to Front Office Manager or any other appropriate Department Head
Supervise the Guest Services personnel to ensure optimum occupancy, average room rate and maximum revenue by up selling skill
Prepare all weekly and monthly reports in accordance with required quality standards and established deadlines
Maintain a good attendance record and well- groomed
Ensure that standard operating procedures for check in/out and room change properly implemented by the entire Front Office team
Check daily guest arrival and departure list
Frequently inspect cleanliness and orderliness of the Guest Services Desk and regularly check the availability of stationery required.
Attend all briefings and training s conducted by the Front Office Manager
Greet all guests and use their name in a friendly and helpful manner at all times
Ensure that guests depart from the hotel with a positive impression from the Guest Services team

Yêu cầu công việc

Negotiation and convince skill
Bachelor&039;s degree in any field is required Required skills
Analysis and communication
Minimum 2 years in a similar position in 4 or 5 star hotel.
Fluent English

Quyền lợi

• Joined in the associate activities.
• Offered 12 vacation days/year.
• Duty Meal.
• Offered relocation, home leave allowance.
• Accommodation provided.
• Service Charge.
• Joined in the Hotel&039;s training and development programs.
• Offered uniform and laundry service for uniform.
• Comply with government Public Holidays.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-21 18:45:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/12/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Phú Quốc, Kiên Giang
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Desk Supervisor - Mã tin đăng: 4069656. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SHERATON PHU QUOC LONG BEACH RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Front desk supervisor tại tỉnh/thành