Front Office Attendant

PULLMAN PHU QUOC BEACH RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

GENERAL MISSION
The receptionist will be dynamic and efficient to serve all guests approaching the Front Desk with a professional, warm and positive attitude. He/she will be a main actor in the check- in and check- out process, which occur at the Front Desk, and will be available to help the guest in any of his request.
The receptionist rotates 24 hours a day.
The receptionist reports directly to the Front Desk Supervisor in his/her absence.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
The receptionist will be very often the first person that a guest will come to see to look for a service or some assistance.
More details to discuss throughinterview.
The receptionist will be a main actor in the check- in and check- out process.
The greeting and attitude of the Receptionist will influence a lot the opinion that the guest will have of the overall hotel.
Being at the service of the guest, the first task of the Receptionist is to be available at any time for a guest and to take extra care of him by an automatic greeting with smile and warm &positive attitude. The guest has to feel expected and welcome at any time. The guest will always be the first priority for a Receptionist.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES
Attend the daily Front Office briefing as well as monthly Front Office meeting.
Complete knowledge of hotel&039;s facilities and services.
Attends all training sessions as scheduled.
Keep good rapport with all staff.
Follow hotel rules and regulations at all times.
RELATIONS
Establishes effective employee relations and maintain the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of department and employees.
REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSIONS
Performs any other duties that may be assigned by superiors.
The Hotel requires that you will not (either during or after employment) without the hotel&039;s written consent, divulge any information concerning the hotel or any associated hotels or any of their dealings, transactions or affairs which may come to your knowledge during or in the course of your employment with this hotel to the third party.

Yêu cầu công việc

- Office computer literacy
- Graduated from Vocational/College/University and/or with similar working experience in 04- 05 star Hotel/Resorts
- Ability to deal with colleagues/customers professionally
- Excellent in service mind oriented
- Teamwork, Interpersonal, Guest Complaint Handling Skill
- Good command in English

Quyền lợi

- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
- Social- Health Insurance per labor law / Bảo Hiểm Xã hội- Bảo hiểm Y Tế
- 05 working days or 40 hrs per week / Làm việc 05 ngày hoặc 40 giờ một tuần.
Bữa ăn theo ca ( 03 bữa mỗi ngày nếu ở tại nhà nhân viên )
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Uniform / Đồng phục
Chỗ ở miễn phí tại khu nhà nhân viên đẹp, hiện đại và thoải mái.
- Birthday Celebration / Kỷ niệm sinh nhật
- Year End Party / Tiệc Nhân viên cuối năm
- On board Travel expense support / Hỗ trợ chi phí di chuyển khi nhận việc
- Employee of the Month / Quarter / Year Award / Nhân viên xuất sắc Tháng/ Quý/ Năm
- Phụ cấp điện thoại ( tùy vị trí )
- International working environment with many Expatriates
- Year end Bonus, KPI Bonus / Thưởng Cuối năm / Thưởng KPI
- Telephone allowance ( depend on positions)
Môi trường làm việc quốc tế với nhiều Quản lý người nước ngoài.
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
Tham dự học các khóa tiếng Anh miễn phí để nâng cao kỹ năng giao tiếp.
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
- Chiết khấu đặc biệt với các KS của tập đoàn Accor sau 06 tháng làm việc
- Những cơ hội tuyệt vời để phát triển nghề nghiệp với Tập đoàn Accor vì Tập đoàn hiện đứng đầu ở Châu Á và Việt Nam về số lượng Khách sạn Tập đoàn quản lý.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
- Hiện tại Tập đoàn Accor quản lý khoảng 4300 Khách sạn tại 100 quốc gia và lãnh thổ
ACCORHOTELS CỨ 33 GIỜ SẼ KHAI TRƯƠNG MỘT KHÁCH SẠN TRÊN THẾ GIỚI
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
Tại Việt Nam, Tập đoàn Accor hiện quản lý 25 Khách sạn và Tập đoàn sẽ khai trương thêm 10 Khách sạn vào năm 2019.
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-24 10:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Office Attendant - Mã tin đăng: 4445365. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PULLMAN PHU QUOC BEACH RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây