FRONT OFFICE MANAGER

PANDANUS RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phan Thiết, Bình Thuận
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Work related to EXPENSES, GOODS, CCDC, ASSETS: check the status of use and operation of devices, machinery, equipment and tools for proper service, safety, hygiene and cleanliness ,control costs and propose controls to the Executive Board.
- Professional activity: work related to GUESTS, collect comments and feedback from guests ensure the implementation of customer care, ensure guests always receive attentive, polite & prompt service, participate in the meeting at the beginning of the shift to convey to the staff information, coordinate with relevant departments to satisfy customers, make sure guest profiles are created correctly & correctly, avoiding duplicate customer profiles.
- Training: process, train employees
- Jobs related to DEPARTMENT PERSONN: supervise employees to ensure the performance of work in accordance with procedures, standards & work style, check the performance of uniform behavior of employees when entering the shift, organize a meeting at the beginning of the shift , schedule work schedules for employees weekly and adjustments arise , coordinate employees to perform work.
- Develop a plan: develop weekly, monthly and yearly plans on personnel- training, business activities, investment of the department and submit it to the Board of Management, develop the implementation of approved plans.
- Personnel: recruitment, reward and discipline, conflict handling
- Work related to REVENUE, PRODUCTS: responsible for the implementation of services undertaken by the department, check guest room prices & service revenue ,check all daily problems related to guests, service quality for timely and quick handling, know the capacity, customer information check- in & guests out daily, responsible for checking the quality of VIP rooms, VVIP, advising in analyzing, identifying the needs of guests and competitors&039; activities, proposing services to attract guests & increase revenue.

Yêu cầu công việc

• Good English language skills
• Good health, mature and pleasant personality and neat apperance.
• 2+ year experience at same position in Hotels/Resorts 4- 5*
• Strong Administration skills, along with excellent communication and negotiation.
• Detailed knowledge of working practices of Front Office
• Computer literate.
• Bachelor degree in related field
• Able to cope with pressure.

Quyền lợi

• Competitive salary
• Accident Insurance (24/7)
• Housing allowance
• Social insurance
• Other benefits for Management

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-13 05:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin FRONT OFFICE MANAGER - Mã tin đăng: 4553862. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Front office manager

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Khu phố 5, Mũi Né, Phan Thiết, Bình Thuận

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây