CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN CAM LY - KHU DU LỊCH HỒ TRÀM OSAKA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Gives guidance to all staff in their professional development so as to prepare them for advancement opportunities.
Compile statistics for Front Office & Guest Experiences and provide reports relating to those areas
Interacts with guests regularly to obtain feedback on ways to improve the hotel’s services and facilities.
Design/Propose new ideas for guest experiences including resort activities
Ensures maximum sale of rooms & tours at highest possible rates & daily.
Ensures that standards, policies, procedures are clearly understood and followed through.
Responsible for the proper, efficient and profitable functioning of the Front Office & Guest Experiences which includes Front Desk, Reservation, Activites inside and outside of the hotel
Responsible for maximise the guest experiences in the resort including resort activites and excursion in and around the island.
Ensures that the established quality standard and a high level of work performance are maintained.
Develops training programs for his/her department.
Maintain knowledge of credit policies and procedures and liaise closely with Accounting Department to ensure that credit procedures are properly carried out
Conduct comprehensive monthly departmental meeting to include a review of procedures and events which warrants special handling and detailed information
Motivates and ensures staff perform to the high service level required, maximising total customer satisfaction.
Clarifies duties and responsibilities of Front Office & Guest Experiences personnel and ensures that work flows are in logical order.
Sets up manning standards in Front Office & Guest Experiences
Reviews future reservations/occupancies with the Sale Department to maximise room’s yield..

Yêu cầu công việc

2 years experiences in 5 stars international beach resort chain, Villas style preferred
4 skills of English communication

Quyền lợi

Candidates will be provided with job details during interview

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-30 14:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4605644. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Front office manager

CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN CAM LY - KHU DU LỊCH HỒ TRÀM OSAKA

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây