Front Office Manager

PREMIER VILLAGE DA NANG RESORT - MANAGED BY ACCORHOTELS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)

• Conducts comprehensive monthly departmental meetings to include a review of procedures and events which warrants special handling and detailed information
• Communicates to the Rooms Division Manager or his delegate all information likely to be of interest to them such as the expected arrival and departure of VIPs and all other pertinent information
• Performs any other task assigned based on Novotel Danang Premier needs or requirements
• Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance and posture of departmental employees
• Monitors front office personnel to ensure guests receiving prompt, cordial attention and personal recognition
• Maintains inter- departmental relationships to ensure seamless customer service
• Knows system recovery procedures and trains the team in these procedures
• Monitors Front Office, and particularly Guest Relations personnel, to ensure Accor members and known repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition
• Supervises the Front Office team to ensure optimum occupancy and average room rate for the purpose of maximizing revenue
• Inspects frequently for cleanliness and orderliness, the lobby, reception and cashier’s desk and, on a random basis, VIP rooms prior to arrival
• Prepares efficient work schedule for all related departments, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures
• Works on manpower planning and management needs and the Department’s budget.

Yêu cầu công việc

• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
• Strong leadership skill and communication skills
• 3 years of guest service / hotel experience with one year in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience.
• Bachelor’s degree in Hotel Administration, Business Administration or equivalent
• Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA
• Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation
• Ability to manage complex relationships

Quyền lợi

- Opportunities for internal transfer among Accor properties
- Competitive salary and bonus
- 13 Annual Leave/ year
- Free entrance to Sun Group&039;s properties
- Insurance based on full basic salary
- Free Sun- care premium health insurance
- 80% Service charge upon employment
- Meals, uniform included
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-07 19:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Office Manager - Mã tin đăng: 4544997. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Front office manager

Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: Vo Nguyen Giap St., My An ward, Ngu Hanh Son dist, Danang city

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây