Front Office Supervisor

SEL DE MER HOTEL & SUITES
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sơn Trà, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Supervise daily shift process ensuring all team members adhere to standard operating procedures.
- Ensure Front office log book and hotel log book is always updated and actioned upon.
- Cross Check all billing instructions are correctly updated.
- Responds to telephone and in- person inquiries regarding reservations, hotel information and guest concerns.
- Maintains a friendly, cheerful and courteous demeanour at all times.
- Courteously and accurately answers inquiries from potential guests and accepts hotel reservations.
- Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
- Assist all departments in servicing the guests during high volume periods.
- Operates the EPBX equipment, including, assisting incoming & outgoing calls, setting wake- up calls, enabling DND (Do Not Disturb) and paging for in- house guests.
- Allocate rooms to expected arrivals after checking guests preferences and special requests.
- Ensures safety by following guest check in and security procedures and reporting suspicious activity to security, manager, or MOD.
- Participate in hotel committees and task force assignments.
- Adhere to company credit limit, floor limit policies.
- Uses suggestive selling techniques to sell room nights, increase occupancy and revenue.
- Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach and counsel the front desk team members to ensure a quality operation.
- Controls cash transactions at the front desk and maintains complete responsibility for personal bank as specified by hotel bank agreement policy.
- Build strong relationships and liaise with all other department&039;s especially housekeeping, reservations etc.
- Supervise the operations of the front desk to ensure an optimal level of service and hospitality is provided to the guests.
- Performs other duties as assigned, requested or deemed necessary by management.
- Takes responsibility in the absence of the Duty Manager / Front office manager.

Yêu cầu công việc

- Knowledgeable about Property Management Systems.
- Graduated bachelor degree or diploma in Hospitality Management is an asset or related field.
- Ability to remain calm whilst under pressure.
- Minimum 2- 3 years experiences as Front Office Associate, Front office cashier in a hotel
- A positive attitude and excellent communication skills. Experience in motivating and leading a winning team.
- Knowledgeable in MS office programs.

Quyền lợi

- 12- 18 days of Annual Leave depends on level;
- Health Care and/or Accident Insurance;
- Working with expat environment;
- Others attractive benefits,....;
- Uniform Laundry by the Company;
- Daily meals, Officer Check, privileges of using Hotel services,...;
- Competitive salary package;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-21 18:10:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Office Supervisor - Mã tin đăng: 4367433. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: Pre-opening Office: 81 Hoang Duc Luong, An Hai Bac Ward, Son Tra District, Danang City.

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây