Front Office Supervisor

THE SECRET CÔN ĐẢO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Côn Đảo, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Duties and Professional Responsibilities :
• Respond to telephone, email, and in- person inquiries regarding reservation, hotel information and guest concerns.
• Use suggestive selling techniques to sell room nights, increase occupancy and revenue.
• Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach and counsel Front office team members to ensure a quality operation.
• Courteously and accurately answer inquiries from potential guests and accept hotel reservations.
• Coordinate with Reservation and Sales & Marketing in following up reservation forecast and special requests, if any.
• Allocate rooms to expected arrivals after checking guests’ references and special requests.
• Schedule, delegate tasks to Front Officers and supervise daily operation.
• Resolve guest issues, complains, problems in a quick, efficient to maintain high level of service satisfaction a quality service of the Hotel.
• Monitor the EPBX equipment and assisting incoming and outgoing calls, setting wake- up calls, notice and met up in- house guest’s order.
• Ensure outstanding guest care with friendly, cheerful and courteous demeanour at all times.
Administrative & General Responsibilities
• Attend department’s meetings on a period basis or as required and support in practicing initiatives discussed at meetings.
• Participate in job training plan across the department and implement in all aspects of Front Office professionals; manage the subordinate’s performance and conduct appraisal if needed.
• Support Assistant Front Office Manager in executing standard operating procedures and support implementation in the outlet.
• Actively participate in personnel discussions, such as counselling, performance management and general staffing matters.
Others
• The Hotel requires that you perform any task deemed necessary by the Management for the efficient running of the (department) operation and the Hotel in general.

Yêu cầu công việc

Knowledge & Experience/Kiến thức và kinh nghiệm.

Good knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
Ít nhất phải tốt nghiệp Trung học phổ thông. Có chứng chỉ đào tạo các chuyên ngành về Nhà Hàng, Khách Sạn.
Có kiến thức về phần mềm quản lý khách sạn (Opera/ Protel/ Smile…) và có kĩ năng cơ bản về các phần mềm của Microsof Office.
Tối thiểu 1- 2 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương.
Sử dụng khá Excel, Word và Power point.
Knowledge of Hotel PMS ( Opera/ Protel/ Smile…) and basic skills of Microsoft Office
Kỹ năng tiếng Anh tốt.
Good English communication skill, good administration and organizational skills is an advantage.
Minimum 1- 2 years of experience in similar position.
At least graduated high school. Additional certification(s) from a reputable Hospitality Management school.

Competencies/Các năng lực cần thiết.

Kỹ năng giao tiếp và quan hệ khách hàng tốt.
Good communication and customer contact skills.
Kỹ năng lãnh đạo, giao tiếp và ứng xử, đào tạo.
Strong leadership, interpersonal and training skills
Diện mạo và tác phong chuyên nghiệp mọi lúc mọi nơi.
Well- presented and professionally groomed at all times.
Có khả năng thực hiện đa nhiệm, làm việc dưới áp lực cao.
Ability to multi- task, work well in stressful & high- pressure situations.
Óc quan sát chi tiết, tỉ mỉ.
Results and service oriented with an eye for details.
Có thể chất tốt và khả năng xử lý vấn đề nhanh chóng
Have a good physical and ability to solve problems quickly

Quyền lợi

Salary and Allowances/Lương và các chế độ khác

Full Salary & monthly Service Charge in probation period./100% Lương và tiền dịch vụ trong thời gian thử việc
Support to relocation allowance by ranks./Hỗ trợ chi phí nhận việc.
Home Visit allowance/Phụ cấp về thăm nhà.
Monthly meal allowance./Phụ cấp tiền ăn hàng tháng
Benefits/Các chế độ Phúc lợi

International working environment, join courses of Hotel Standard/Môi trường làm việc quốc tế và được tham gia các khóa học theo tiêu chuẩn Khách sạn.
Uniforms are provided according to Hotel standards./Được cung cấp đồng phục làm việc.
Support for 2 meals during the work shift./Hỗ trợ 2 bữa ăn trong ca làm việc.
Support shuttle bus to Hotel./Xe đưa đón nhân viên
Supported housing staff with full amenities and entertainment area./Hỗ trợ nhà ở nhân viên với đầy đủ trang thiết bị
Insurance policy/Chính sách bảo hiểm

Insurance according to the provisions of Labour law/Được đóng bảo hiểm dựa theo quy định của luật lao động.
7 accident insurance/Bảo hiểm tai nạn 24/7

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-26 23:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Office Supervisor - Mã tin đăng: 4449634. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE SECRET CÔN ĐẢO

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây